Els deures a l’educació primària. Una anàlisi al CEIP Melcior Rosselló i Simonet

Show simple item record

dc.contributor Adame Obrador, María Teresa
dc.contributor.author Llabrés Cabot, Joan
dc.date.accessioned 2017-11-17T10:21:53Z
dc.date.available 2017-11-17T10:21:53Z
dc.date.issued 2017-11-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3467
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de Fi de Grau és un projecte de revisió bibliogràfica sobre un dels temes tal vegada més controvertits a dia d’avui en l’àmbit de l’educació: els desures escolars; centrat en l’etapa d’educació primària. Alheshores, per una banda, l’ojectiu d’aquesta recerca és donar a conèixer, des d’un marc teòric, la concepció dels deures i la situació existent vers aquest afer educatiu no sols a Espanya sinó altres països, aportant diferents perspectives d’alguns autors destacats en aquesta matèria, com són Cooper, Valle, Reguerio i Pan. A més, s’analitza un conjunt de variables que esdevenen claus a l’hora d’estudiar la relació entre deures i rendiment acadèmic. Per altra banda, es presenta un estudi de cas enfocat com una investigació qualitativa aplicada en un centre educatiu, per tal d’analitzar i reflexionar sobre el context i l’aplicació dels deures escolars que se’n fa, duent a terme una comparació de les consideracions fetes pels col·lectius implicats en el centre (directora, coordinadors, tutors i associació de mares i pares). ca
dc.description.abstract [eng] This final degree project is a bibliographic review about one of the most controversial issues nowadays in the area of education: school homework during the primary education period. Thereby the main aim of this review is to make known the conception and situation about this educational topic as a theoretical framework, not just in Spain but other countries, and it offers different focuses from renowned authors such as Cooper and Valle or Reguerio and Pan. Moreover, it is analyzed a set of variables that are important in order to show the relationship between homework behavior and academic achievement. In addition, it is include a qualitative research in the school setting like a case study. It tries to analyse and reflect on the context and the application of the school homework that carry out and it is discussed the different considerations among the various groups involved in the school center, such as the head teacher, the coordinators, the mentors and the parents' association. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Els deures a l’educació primària. Una anàlisi al CEIP Melcior Rosselló i Simonet ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords deures escolars ca
dc.subject.keywords treball autònom ca
dc.subject.keywords educació primària ca
dc.subject.keywords estudi de cas ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics