dc.contributor |
Rosselló Ramon, Maria Rosa |
|
dc.contributor.author |
Bibiloni Matas, Maria del Carme
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-17T11:27:32Z |
|
dc.date.available |
2017-11-17T11:27:32Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3477 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La implantació del mestre d’audició i llenguatge als centres d’Educació Primària dona lloc al sorgiment de diferents actuacions com són: la prevenció, el diagnòstic, el pronòstic, el tractament i l’evolució dels trastorn que afecten al llenguatge.
Les actuacions del mestre d’audició i llenguatge en el context educatiu, les relacions amb els altres docents i la col·laboració i orientació amb les famílies són aspectes claus que giren entorn d’aquest projecte.
Qualsevol alteració o retràs que és produeix durant el període del desenvolupament del llenguatge oral, pot provocar conseqüències negatives que afectaran tan al llenguatge oral com en altres àrees; l’ efectiva, l’emocional, la social o l’intel·lectual.
A partir d’aquí s’ha elaborat una proposta didàctica preventiva en l’àmbit d’educació primària, en la qual podrem detectar possibles dificultats o signes que provoquen un desenvolupament i adquisició incorrecte del llenguatge oral. La prevenció, una sèrie d’actuacions essencials que gira entorn de tota la proposta. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The position of the teacher of auditory and language in Primary Schools is to perform many different roles, such as prevention, diagnostic, prognosis treatment and development concerning difficulties which affect language.
The actions of the auditory and language teacher, in the context of education, the relationships with other staff and the collaboration and orientation with families are key aspects of this project
Anyone who has an alteration or delay which is produced during the development of oral language can provoke negative consequences which could affect oral language, for example: emotion, social or intellectual areas.
A part from this she must create a didactic and preventative proposal, at Primary level, in which we can detect possible difficulties or signs that can prevent development and incorrect acquisition of oral language. The prevention should be a series of essential activities that revolve around the whole proposal. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El mestre d'audició i llenguatge: una proposta didàctica de prevenció primària en l'àmbit escolar |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
prevenció |
ca |
dc.subject.keywords |
audició i llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
dificultats d'aprenentatge |
ca |
dc.subject.keywords |
model inclusiu |
ca |
dc.subject.keywords |
educació |
ca |