dc.contributor |
Aguilar Mediavilla, Eva María |
|
dc.contributor.author |
Comas Mayans, Inmaculada
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-17T12:32:05Z |
|
dc.date.available |
2017-11-17T12:32:05Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3494 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el següent treball de fi de grau, s'exposa el motiu pel qual l'entorn familiar suposa el principal motor d'aprenentatge lingüístic, sent aquest el primer grup social al que pertany l'ésser humà i on es donen unes característiques biològiques, de pertinença, d'interacció i d'afecte exclusives. A més, s'analitza com certs aspectes que configuren la família incideixen en el procés d'adquisició. Els aspectes que es presenten es centren al voltat de la classe social; característiques parentals, com són l'estil educatiu i la qualitat lingüística; i el tipus d'estructura familiar. Finalment, mitjançant l'escala Observation for Measurement of the Environment (H.O.M.E), el Test de Matrius Progressives Raven i la prova Clinical evaluation of language Fundamentals (CELF), es realitza un estudi de casos per tal d'extreure conclusions sobre com aquests factors han pogut impactar el desenvolupament lingüístic dels infants |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The following thesis explains why the family represents the main key of language learning, being the first social group where the human belongs and where the biological, membership, interaction and affection characteristics are given. It also discusses how certain aspects that make up the family affect the process of learning. The issues presented are basically around social class; parental characteristics like the kind of education and quality language; and the type of family structure. Finally, using the scale Observation for Measurement of the Environment (HOME), the Raven Progressive Matrices Test Clinical evaluation and testing of language Fundamentals (CELF), a study of cases is done to draw conclusions on how these factors could have an impact on language development of children. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
La família i la seva implicació en el desenvolupament del llenguatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
entorn familiar |
ca |
dc.subject.keywords |
desenvolupament del llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
característiques familiars |
ca |
dc.subject.keywords |
classe social |
ca |
dc.subject.keywords |
estimulació |
ca |