[cat] L’entorn
és
una
font
inesgotable
d’informació
i
recursos,
dels
quals,
el
professor,
en
pot
treure
benefici
i
fomentar
el
coneixement
i
l’interès
dels
seus
alumnes
envers
al
que
els
envolta.
Ara
bé,
com
podem
treballar
l’entorn
amb
els
nostres
alumnes?
Doncs,
hi
ha
nombroses
maneres:
es
pot
fer
de
forma
directe
o
indirecte,
es
poden
realitzar
activitats
relacionades
amb
l’actualitat,
altres
de
recerca,
etc...No
obstant
això,
una
altra
manera,
és
visitar
l’entorn
i
treballar
a
partir
d’aquest.
El
meu
estudi
es
centra
en
aquest
darrer
aspecte,
en
les
visites
escolars,
concretament
en
les
destinades
a
l’estudi
de
les
Ciències
Socials
a
partir
de
la
Serra
de
Tramuntana,
de
tal
manera
que
present:
una
guia
de
visites
relacionades
amb
els
continguts
propis
de
la
matèria,
un
projecte
destinat
al
descobriment
de
la
Serra
de
Tramuntana
i
una
pàgina
web
per
a
la
seva
difusió.
[eng] The
environment
is
an
inexhaustible
source
of
information
and
resources,
of
which
the
teacher
can
draw
on
benefit
and
promote
students’
knowledge
and
interest
towards
their
surroundings.
But,
how
can
we
work
the
enviroment
with
our
students?
Well,
there
are
many
ways:
it
can
be
done
directly
or
indirectly,
activities
related
with
the
news,
researches
and
so
on.
However,
another
way
is
to
visit
and
work
in
the
real
environment.
My
study
focuses
on
this
last
point:
school
visits.
Specifically
aimed
at
the
study
of
the
social
sciences
from
the
Serra
de
Tramuntana.
So,
what
is
present
in
this
study
is:
a
visit
guide
related
to
the
contents
of
the
subject,
a
project
aimed
at
the
discovery
of
the
Serra
de
Tramuntana
and
a
website
to
disseminate
the
information.