Vivim la Música: un recull de propostes per al coneixement, creació i pràctica d'instruments musicals a l'aula

Show simple item record

dc.contributor Gelabert Gual, Llorenç
dc.contributor.author Dupuy Terrasa, Maria
dc.date.accessioned 2017-11-20T09:17:54Z
dc.date.available 2017-11-20T09:17:54Z
dc.date.issued 2017-11-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3550
dc.description.abstract [cat] La importància de la música a l'educació primària és fonamental per al desenvolupament integral dels alumnes. La veu és un dels aspectes més importants que es fa servir a l'aula, és l'aspecte primari. No obstant, hi ha una gran varietat d'instruments musicals que també són d'ús quotidià i un gran recurs per utilitzar a l'aula de música. Els instruments musicals, com a eina d'ús comú dins l'aula, són un dels elements útils i pràctics amb els que podem treballar certs aspectes musicals com: el ritme, la velocitat, etc. El següent banc de recursos gira entorn al món dels instruments musicals, consisteix en una sèrie de propostes dirigides als alumnes de tercer de primària. Per tant, el treball s'estructura en dues parts. La primera és la part teòrica, on es parla de l'educació musical a l'aula de primària i on introduïm els instruments musicals. La segona és la part pràctica, on mitjançant la recopilació de diverses propostes didàctiques de diferents autors en cream d'altres per conèixer, construir i treballar els instruments musicals: rítmics, melòdics i harmònics. ca
dc.description.abstract [eng] The importance of music in primary education is essential for the comprehensive development of students. The voice can be considered one of the major musical instruments used in the classroom. However, there is a wide range of musical instruments made of everyday objects which are a great resource to be used in a music classroom. Musical instruments, as a tool commonly used in the classroom, are useful and practical elements with which we can work on certain aspects of music such as rhythm, speed, etc. The following resource bank concerns musical instruments. It consists of a series of proposals aimed at students in their third year of primary. Therefore, this project is divided into two parts. The first one is the theoretical part, where we talk about musical education in the classroom and where we introduce musical instruments. The second part is the practical one, where by collecting various educational proposals by different authors we create others to get to know, make and work on musical instruments such as rhythmic, melodic and harmonic. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Vivim la Música: un recull de propostes per al coneixement, creació i pràctica d'instruments musicals a l'aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords educació primària ca
dc.subject.keywords educació musical ca
dc.subject.keywords didàctica musical ca
dc.subject.keywords creativitat ca
dc.subject.keywords instruments musicals ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics