dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Pomar Martínez, Maria Francisca
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-20T10:03:06Z |
|
dc.date.available |
2017-11-20T10:03:06Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3565 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Els problemes de llenguatge en nins i nines en edat escolar són cada vegada més freqüents, de manera que es fa necessari obrir-se a nous horitzons i possibilitats d’intervenció en l’àmbit d’audició i llenguatge a les escoles. Per aquest motiu, el que pretenem aconseguir amb aquest treball és posar de manifest l’estreta relació que hi ha entre la música i el llenguatge, i consegüentment, els beneficis que comporta la utilització de la música en les intervencions de logopèdia escolar, per poder plantejar una proposta educativa d’intervenció per els problemes articulatoris i els retards del llenguatge en l’escola primària. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The problems of language with children in elementary school are each time more frequently, that’s why it’s necessary to be open at new horizons and possibilities of intervention in the field of hearing and language at schools. Because of it, what we try to get with this essay is to show the close connection between music and language, therefore the benefits that music produces on interventions of speech therapy at school, to pose an educational proposal of intervention on articulatory problems and language delays on elementary school. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
La música com a element d’intervenció en les dislàlies i en el retard lleu del llenguatge a l’escola primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
trastorns del llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
intervenció, llenguatge musical |
ca |
dc.subject.keywords |
llenguatge oral |
ca |
dc.subject.keywords |
música |
ca |