El teatre com a recurs a l’aula

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Guasp, Joan Jordi
dc.contributor.author Canyelles Dolç, Rosa
dc.date.accessioned 2017-11-23T10:08:34Z
dc.date.available 2017-11-23T10:08:34Z
dc.date.issued 2017-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3704
dc.description.abstract [cat] En el present treball s’estudia el tema de la dramatització a l’aula. I per això es fa una revisió teòrica de la qüestió i un anàlisis sobre com s’introdueix el teatre dins els centres educatius, per tal de poder comparar la teoria amb la pràctica. El que volem es descobrir si existeix una relació entre el que diuen els professionals sobre el tema i com està actuant la comunitat educativa en la realitat. ca
dc.description.abstract [eng] This present work explores the theme of the drama in the classroom. For that reason it becomes a theoretical review of the question and an analysis on how it is introduced the theatre within the schools, to compare the theory with practice. What we want is to find out if there is a relationship between professionals says about the topic and what happens in reality. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title El teatre com a recurs a l’aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords teatre ca
dc.subject.keywords joc dramàtic ca
dc.subject.keywords expressió corporal ca
dc.subject.keywords intel·ligència emocional ca
dc.subject.keywords aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.keywords educació inclusiva ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics