dc.contributor |
Muntaner Guasp, Joan Jordi |
|
dc.contributor.author |
Figuerola Marcote, Agnès
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-23T14:02:20Z |
|
dc.date.available |
2017-11-23T14:02:20Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3714 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Actualment, en un context social de continues transformacions, el món educatiu reclama
una actualització i una innovació encaminada cap a l’ensenyament qualitatiu i
significatiu. Són necessàries noves eines i una millor formació per part dels docents per
poder fer front a aquest nou repte de l’educació. Això doncs, el següent treball pretén
aprofundir en el coaching educatiu i la gestió de les emocions com a tècniques educatives
i observar-ne el grau d’importància atorgat a les escoles. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the actuality, in a social context with continuous transformations, the educative system
claims a modernization and an innovation focused on the qualitative and meaningful
education. New tools are needed for a better teacher’s formation so they can effort the
new challenge of education. Therefore, the following work pretends to deepen about
educative coaching and the management of emotions as an educative technique and also
remark the importance given to that subject in schools. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Coaching educatiu, gestió de les emocions i la seva importància a les escoles |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
coaching |
ca |
dc.subject.keywords |
coaching educatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
emoció |
ca |
dc.subject.keywords |
intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
educació emocional |
ca |