Coaching educatiu, gestió de les emocions i la seva importància a les escoles

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Guasp, Joan Jordi
dc.contributor.author Figuerola Marcote, Agnès
dc.date.accessioned 2017-11-23T14:02:20Z
dc.date.available 2017-11-23T14:02:20Z
dc.date.issued 2017-11-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3714
dc.description.abstract [cat] Actualment, en un context social de continues transformacions, el món educatiu reclama una actualització i una innovació encaminada cap a l’ensenyament qualitatiu i significatiu. Són necessàries noves eines i una millor formació per part dels docents per poder fer front a aquest nou repte de l’educació. Això doncs, el següent treball pretén aprofundir en el coaching educatiu i la gestió de les emocions com a tècniques educatives i observar-ne el grau d’importància atorgat a les escoles. ca
dc.description.abstract [eng] In the actuality, in a social context with continuous transformations, the educative system claims a modernization and an innovation focused on the qualitative and meaningful education. New tools are needed for a better teacher’s formation so they can effort the new challenge of education. Therefore, the following work pretends to deepen about educative coaching and the management of emotions as an educative technique and also remark the importance given to that subject in schools. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Coaching educatiu, gestió de les emocions i la seva importància a les escoles ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords coaching ca
dc.subject.keywords coaching educatiu ca
dc.subject.keywords emoció ca
dc.subject.keywords intel·ligència emocional ca
dc.subject.keywords educació emocional ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics