dc.contributor |
Pascual Barrio, María Belén |
|
dc.contributor.author |
Delgado Salvà, Claudia
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-30T12:15:18Z |
|
dc.date.available |
2017-11-30T12:15:18Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3784 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La transició a la vida adulta és un dels processos més determinants en la vida dels joves a causa
de la seva repercussió en termes de integració a la societat i desigualtats socials. El sistema
educatiu, la família i l’entorn dels joves tenen un pes determinant en com es desenvoluparà
aquest procés de transició i fan que es reprodueixin o no les desigualtats existents en la societat.
En aquest treball el que es pretén és, dins el context i característiques de la societat de la Unió
Europea, analitzar les característiques d’aquesta transició, el pes del sistema educatiu i l’ajuda
que pot suposar la introducció de la figura de l’educador/a social, sobretot en el sistema educatiu
espanyol. Amb el següent anàlisi, reflexions i reptes de futur proposats es pretén ajudar a la
millora de la figura de l’educador/a social en el sistema educatiu espanyol en aspectes com la
definició de tasques, augmentar la seva presència en els centres educatius i aconseguir un igual
suport legislatiu en totes les Comunitats Autònomes d’Espanya. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The transition to adulthood is one of the most important processes in the life of young people
because of its repercussion on issues of integration in society and social inequalities. The
educational system, the family and the environment of the young people have a decisive weight
in how this transition process will take place and the existing inequalities in society are
reproduced or not. In this project, what is intended is, in the context and characteristics of
European Union society, to analyze the characteristics of this transition, the weight of the
education system and the help that can be the introduction of the figure of the social educator,
mainly in the Spanish educational system. With the following analysis, reflections and proposed
future challenges is intended to help improve the figure of the social educator in the Spanish
education system in areas such as the definition of tasks, increase their presence in schools and
achieve an equal legislative support in all the states of Spain. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Transició a la vida adulta. Influència del sistema educatiu i funció dels educadors/es socials |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
joves |
ca |
dc.subject.keywords |
transició a la vida adulta |
ca |
dc.subject.keywords |
sistema educatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
educació social |
ca |