dc.contributor |
Cardona Costa, Catalina |
|
dc.contributor.author |
Martini Albarracín, Irene
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T09:52:22Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T09:52:22Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3976 |
|
dc.description.abstract |
[cat] A partir d’aquest Treball de Fi de Grau (TFG) proposo exposar i conscienciar sobre la gran importància de posseir una bona intel·ligència emocional. Com a conseqüència d’això, es mostrarà un breu recorregut de la concepció de les emocions durant la història, les diferents teories que s’han presentat i, sobre tot, una àmplia explicació sobre per què és important aprendre a tractar les emocions des de la infància i desenvolupar així una bona intel·ligència emocional.
Tenint en compte el valor de les emocions, ja que són la base de la personalitat, l’autocontrol i l’expressió individual, entre altres, també afegiré un apartat final amb pautes pels docents, activitats i altres recursos per dur a terme a l’aula d’Educació Infantil.
Per tant, primerament es trobarà una exposició sobre què són les emocions, en quins àmbits ens afecten, possibles conseqüències de no tenir un bon desenvolupament emocional i, finalment, una proposta de diferents activitats, consells i metodologies que poden afavorir el treball de les emocions i l’estimulació de la intel·ligència emocional en edats entre tres i sis anys. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] From this Final Degree Project I propose exposing and raising awareness about the importance of having a good emotional intelligence. As a result, it'll be shown a brief tour of the conception of emotions throughout history, the different theories that have been presented and, above all, a comprehensive explanation of why it's important to learn how to deal with emotions from childhood and develop a good emotional intelligence. Bearing in mind the value of emotions, as they are the basis of personality, self-control and individual expression, among others, I'll also add a final section with guidelines for teachers, activities and other resources to carry out in the Childhood Education classroom. Therefore, first there will be a presentation on what emotions are, in which areas affect us, the possible consequences of not having a good emotional development and, finally, a proposal for different activities, advice and methodologies that can support the work of emotions and the stimulation of emotional intelligence in ages between three and six years old. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Les emocions a l’aula: educació emocional, influència en l’aprenentatge i recursos pràctics. Segona etapa d’Educació Infantil (3 a 6 anys) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
intel·ligència emocional |
ca |
dc.subject.keywords |
educació |
ca |
dc.subject.keywords |
personalitat |
ca |
dc.subject.keywords |
societat |
ca |
dc.subject.keywords |
recursos |
ca |