dc.contributor |
Tur Ferrer, Gemma |
|
dc.contributor.author |
Torres Marí, Marta
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T11:17:21Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T11:17:21Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3987 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present Treball de Fi de Grau pretén ser una aproximació a la situació actual de les
tecnologies en relació al món educatiu, aprofundint en les tecnologies mòbils i les
aplicacions existents com a proposta educativa per els infants del cicle d’infantil.
S’analitzaran els pros i contres de treballar mitjançant aquest tipus de tecnologia i
s’exemplificarà per mitjà dels resultats obtinguts en escoles pioneres que ja han treballat
amb el m-learning com a proposta educativa.
Després d’aquest recorregut teòric, es realitzarà una proposta pràctica on es recullen 60
aplicacions diferents per a treballar els continguts d’Educació Infantil. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This degree’s final project pretends to be an approximation to the current situation of
technology in education, especially to mobile technology and its applications as an
educational proposal to Childhood Educación. This study will also analyze pros and
cons of m-learning and will exemplify objective results of pioneering schools that have
already used m-learning with their students.
Based on the theoretical framework, a practical proposal that includes 60 apps for very
young learners is included. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El M-learning en Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
TIC |
ca |
dc.subject.keywords |
m-learning |
ca |
dc.subject.keywords |
aplicacions mòbils |
ca |
dc.subject.keywords |
educació infantil |
ca |