L'eportafoli: una maleta interactiva d'aprenentatges

Show simple item record

dc.contributor Tur Ferrer, Gemma
dc.contributor.author Torres Juan, Eva Maria
dc.date.accessioned 2017-12-15T11:19:11Z
dc.date.available 2017-12-15T11:19:11Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3988
dc.description.abstract [cat] La tecnologia canvia i transforma el sistema educatiu. Durant els últims anys, per generar noves formes d'ensenyament i d'aprenentatge virtuals, com ara els eportafolis. Per tant, un dels propòsits serà investigar si quan és fa ús d'una eina de la Web 2.0 com és el blog per construir un eportafoli, s'aconsegueix millorar i desenvolupar les competències necessàries per superar un grau, en aquest cas el de l'Educació Infantil. També, si aquesta activitat d'aprenentatge interactiva implica canvis a tots els nivells de l'individu, tal i com diuen els teòrics. Així mateix, serà d'interès reflexionar sobre les noves oportunitats que l'eportafoli ofereix pel desenvolupament del PLE (Entorn Personal d'Aprenentatge) i sobre quins reptes futurs planteja. Els resultats seran positius i obtindrem que l'eportafoli és un mètode d'avaluació fonamental per interrelacionar coneixements, procediments i actituds. També, que un eportafoli és una qüestió d'actitud i que cal apostar per una mirada crítica. ca
dc.description.abstract [eng] Technology changes and transforms the educational system. In last years, with the purpose to generate new virtual forms of teaching and learning, such as eportfolios. Therefore, one of the purposes will be investigate whether when we use a Web tool 2.0 such as the blog to create an eportfolio, it makes possible to improve and develop the necessary skills to overcome a degree, in this case Childhood Education. Moreover, if this interactive learning activity involves changes at all levels of the person, as theorists tell us. Furthermore, it will be interesting to reflect about the new opportunities that eportfolio offers by the development of the PLE (Personal Learning Environment) and about what challenges poses. Results will be positive and we will get that eportfolio is an essential evaluation method to interrelate knowledge, procedures and attitudes. Also, that an eportfolio is a matter of attitude and that it's necessary to commit from a critical view. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title L'eportafoli: una maleta interactiva d'aprenentatges ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords tecnologia ca
dc.subject.keywords Web 2.0 ca
dc.subject.keywords eportafoli ca
dc.subject.keywords blog ca
dc.subject.keywords competències ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics