dc.contributor |
Tur Ferrer, Gemma |
|
dc.contributor.author |
López Torres, Natàlia
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-15T11:57:52Z |
|
dc.date.available |
2017-12-15T11:57:52Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/4001 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball anomenat “Relacions entre escola- família: percepcions de docents i pares” és un recull d’informació sobre les vies de comunicació i relació que s’estableixen entre les dues institucions educatives més significatives per al bon desenvolupament integral dels infants d’entre cero i sis anys. Aquestes dues entitats són la família, com a primer lloc de referència i de pertinença, on s’estableixen les relacions i vincles afectius més forts, i l’escola, com a segon espai de relacions i d’aprenentatges.
Aquesta investigació vol mostrar amb dades estretes de fonts documentals i experiències directes a centres educatius, la real importància d’una bona relació comunicativa i directa entre les pares i mares dels alumnes i els mestres de l’escola. Al mateix temps aquesta investigació farà visibles les estratègies emprades als centres educatius per arribar al bon enteniment entre família i escola.
Com a conclusió trobaran una reflexió sobretot lo analitzat a la investigació, qüestions que van destinades a avançar en aquest camí de la comunicació i l’establiment de llaços comuns envers l’educació dels infants. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This work called "relations between family and school: perceptions of teachers and parents" seeks to analyses the ways of communication and relationship established between the two most important educational institutions for the proper development of children aged zero to six years. These two institutions are the family, as a first point of reference and belonging, establishing relationships and stronger emotional ties, and the school, as a second space of relationships and learning. This research wants to show with data drawn from documentary sources and direct experiences in educative centers, the possible causes of the problems between parents and teachers, in addition to the actual importance of a good and direct communication between parents and the mothers of the students and the teachers of the school. At the same time this research will show the strategies used in different schools to get a good understanding between family and school.
In conclusion you will find a reflection on everything analyzed in the research, issues that are intended to advance in this way of communication and the establishment of common ties to the education of children. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Relacions entre escola- família: percepcions de docents i pares |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
famílies |
ca |
dc.subject.keywords |
escola |
ca |
dc.subject.keywords |
millorar |
ca |
dc.subject.keywords |
cooperació |
ca |
dc.subject.keywords |
col·lectiu |
ca |