Estrategia de Marketing del Turismo activo: Senderismo

Show simple item record

dc.contributor García Sastre, Maria Antonia
dc.contributor.author Hernández Campoy, Andrea
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-02-05T13:17:02Z
dc.date.available 2018-02-05T13:17:02Z
dc.date.issued 2018-02-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4747
dc.description.abstract [cat] El turisme a Mallorca, tal com es coneix avui dia, ha anat evolucionant a causa de diferents factors. D'una banda, els poders públics són conscients que el model turístic tradicional de sol i platja només tan sols s’estén entre els mesos compresos d'abril fins a novembre. Per aquesta raó, el Govern duu a terme el que es coneix com a Pla Integral de Turisme, per crear un turisme sostenible durant tot l'any. D'altra banda, les tendències turístiques estan canviant, motiu pel qual l'oferta ha d'adaptar-se a les noves necessitats, consistents en la demanda d’un turisme actiu, on el contacte amb la naturalesa i la sostenibilitat juguen un paper fonamental. Per satisfer la demanda són molts els productes turístics que s'estan desenvolupant i un exemple és el senderisme, que consisteix a fer caminades seguint diferents rutes i allotjant-se en agroturismes, sense perdre de vista el contacte permanent amb la naturalesa. El perfil de turista interessat en el senderisme és ampli, ja que és una activitat dirigida a totes les edats gràcies a l'existència de nombroses rutes amb diferents nivells de dificultat. La ruta més rellevant és la de “Pedra en Sec”, reconeguda com a Patrimoni de la Humanitat per l’UNESCO. Finalment, per consolidar aquest producte emergent, són crucials els esforços en promoció a través de diverses vies, però sense perdre de vista el màrqueting online, com a eina innovadora i essencial avui en dia. ca
dc.description.abstract [eng] The tourism in Mallorca, as it is known nowadays, has been changing due to different factors. On the one hand, public authorities are conscious that the traditional tourism model based on the sun and the beach just covers the period from April until November. For that reason, the Government encourages what is known as “Plan Integral de Turismo”, which consists on creating a sustainable tourism the whole year. On the other hand, the current trends in tourism are changing that is why the offer needs to satisfy this new necessity, consisting on an active tourism involving nature and sustainability. For satisfying the demand lots of new tourist products are being developed and one example is hiking, which consists on walking following different routes and hosting in agritourism’s to keep in touch with nature. The profile of tourists interested in hiking is wide, because it can be appealed to people of all ages, thanks to the existence of many routes combining hard and soft itineraries. The most desirable route is “Pedra en Sec”, because this route is considered part of the heritage of humanity by the UNESCO. Finally, to encourage this new way of tourism, it’s crucial to consider the effort in promotion, keeping in mind marketing online, as an innovative tool, used by the whole society. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso spa ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.subject 33 - Economia ca
dc.title Estrategia de Marketing del Turismo activo: Senderismo ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics