Institutional Repository

El llenguatge expressiu dels infants amb Síndrome de Down: estudi i intervenció d'un cas

Show simple item record

dc.contributor López Penadés, Raül
dc.contributor.author Terrassa Mas, Antònia
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-02-06T12:23:58Z
dc.date.available 2018-02-06T12:23:58Z
dc.date.issued 2018-02-06
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4797
dc.description.abstract [cat]El tema central d’aquest treball és el llenguatge expressiu dels infants amb Síndrome de Down. Concretament tracta d’un estudi i d’una intervenció d’un cas real a través del qual es posa de manifest el dèficit expressiu i la necessària intervenció professional per beneficiar el desenvolupament d’aquest. L’objectiu principal és aprofundir en el coneixement dels dèficits lingüístics relacionats amb la Síndrome de Down a l’etapa d’infantil. El treball es divideix en dues parts. En primer lloc, la part teòrica basada en una recerca bibliogràfica de les aportacions d’autors sobre el desenvolupament integral i lingüístic d’aquests infants. A partir d’aquí, parlem de part pràctica al dur a terme un estudi, anàlisi i intervenció d’un cas real per fomentar el llenguatge expressiu de l’infant amb Síndrome de Down. En darrer lloc, es presenten les conclusions reflexionades a partir dels resultats obtinguts al llarg del procés per demostrar com amb una adequada i necessària intervenció de l’adult, l’infant amb Síndrome de Down és capaç de millorar en múltiples aspectes, entre d’ells en l’àmbit lingüístic. ca
dc.description.abstract [eng]The main topic of this assignment is the expressive language used by kids with Down syndrome. Specifically, it consists of a study and an intervention of a real case through which the expressive deficit and the necessary intervention is manifested to benefit the development of expressive language. The main objective is to delve into the knowledge of linguistic deficits related to the Down syndrome in the infancy stage. This work is divided in two parts. First of all, the theoretical part is based on a bibliographic research about the contribution of some authors in the integral and linguistic development of these infants. From this point onwards, there is the practical part when carrying out a study, analysis and intervention of a real case to encourage the expressive language of the child with Down syndrome. Finally, there are the conclusions got from the results obtained through the process to prove that with an appropriate and necessary adult intervention, the infant with the aforementioned syndrome is capable of improving in numerous aspects, the language field among others ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Síndrome de Down ca
dc.subject.other Dèficit mental ca
dc.subject.other Llenguatge expressiu ca
dc.subject.other Intervenció educativa ca
dc.title El llenguatge expressiu dels infants amb Síndrome de Down: estudi i intervenció d'un cas ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics