dc.contributor |
Reynés Florit, Arnau |
|
dc.contributor.author |
Fernández Baeza, Maria Elena
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T13:26:34Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T13:26:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145452 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La música està present en totes les etapes evolutives de l'home, constituint-se així, en un element de representació cultural fonamental per a l'ésser humà. Apareix en anuncis de televisió, ràdios, sales d'espera, viatges, bandes sonores de pel·lícules, etc.
Nombrosos estudis han analitzat els avantatges que produeix la música en el desenvolupament integral del nin i la seva importància en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Però, actualment amb la LOMQE, aquesta assignatura ha deixat de ser una assignatura troncal a l'Ed. Primària, reduint-se així les seves hores setmanals d'ensenyament.
L'objectiu d'aquest treball és reflexionar sobre la importància de la música a l'escola, destacant la importància que sigui ensenyada; no solament com una assignatura puntual, sinó també utilitzada com a recurs didàctic en la resta d'assignatures, ja que a través d'aquesta, és possible ensenyar diferents continguts de manera més lúdica i potenciant tots els tipus d'intel·ligència. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Music is present in all stages of development of human. It’s a representative element of the culture of humans. It appears in television advertisements, radio, waiting rooms, travels, film soundtracks, etc.
Many studies have analyzed the advantages that music produces in the integral development of the child and its importance in the teaching-learning process. But now, with the entry of LOMCE in 2014, this subject is no longer a core subject in Primary Education. Its weekly hours of teaching have been reduced and it’s not considered an important subject in schools.
The objective of this academic work is to reflect the importance of music in school. It should be taught not only as a specific subject, but also used as a teaching resource in other subjects because through this, it’s possible to show different content more fun and encouraging all types of intelligence. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Importància i transversalitat de la música en l’adquisició de les competències bàsiques a l’Ed. Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Aprenentatge musical |
ca |
dc.subject.keywords |
Integració |
ca |
dc.subject.keywords |
Desenvolupament |
ca |
dc.subject.keywords |
Motivació |
ca |
dc.subject.keywords |
LOMCE |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |