Treballar l'anglès a Educació Primària a través de recursos motivadors, rutines i mecanismes lúdics

Show simple item record

dc.contributor Rallo Fabra, Lucrecia
dc.contributor.author Ferrer García, Desirée
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-22T11:45:53Z
dc.date.available 2018-03-22T11:45:53Z
dc.date.issued 2018-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145528
dc.description.abstract [cat] Així com alguns estudis estableixen Espanya com un dels països europeus amb més baix nivell d'anglès, en aquest treball s'analitzen els principals factors que fan que això succeeixi. Centrant l'atenció en com ensenyam als alumnes, veiem que els llibres de text són emprats per molts de docents, però, en lloc d'això, param l'atenció en motivar als alumnes, i emprar tan sols els llibres de text no és la forma correcta de dur-ho a terme. D'aquesta forma, s'ha tingut en compte com aprenem la nostra llengua mare i els recursos que empram per fer-ho, el que ens pot ajudar en l'aprenentatge d'altra llengua dins l'aula: jugant, parlant amb els altres i emprant materials diversos. Per aquesta raó es fa una proposta de recursos que ens poden ser útils per aprendre l'anglès a l'escola. Finalment, també hem de pensar en les necessitats de la nostra societat, el que vol dir que s'ha tingut molt en compte que les noves tecnologies són molt importants actualment. ca
dc.description.abstract [eng] As well as some studies establish Spain as one of the European countries with the most low level in English knowledge, in this work we analyze the main factors that make this happen. Focused on how we teach children, we will see that textbooks are used by a lot of teachers. Instead, we focus our attention on motivate children, and use only textbooks isn't the correct way for doing it. In this way, we have kept in mind how we learn our mother tongue and the resources we use, what can help us to learn another language: playing, speaking with others and using a lot of different materials. For this reason, some resources that can be useful to learn English at school are proposed. Finally, we have to think on the needs of our society, what means that we had in mind that technologies are very important nowadays. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Treballar l'anglès a Educació Primària a través de recursos motivadors, rutines i mecanismes lúdics ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Recursos ca
dc.subject.keywords Motivació ca
dc.subject.keywords Dinàmic ca
dc.subject.keywords Rutines ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics