Una alternativa inclusiva al llibre de text. El treball per projectes cooperatius

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor.author Genestra Nadal, Marta
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-22T12:47:00Z
dc.date.available 2018-03-22T12:47:00Z
dc.date.issued 2018-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145534
dc.description.abstract [cat] El present treball recull els límits i obstacles de l’educació inclusiva en una educació basada en el llibre de text i, en un afany per trobar una alternativa d’organització del currículum que permeti el foment de la inclusió de mestres, famílies i alumnes, independentment de les seva cultura, capacitat, ètnia, gènere, religió o qualsevol altre aspecte, es proposa el treball per projectes a partir d’un aprenentatge cooperatiu. ca
dc.description.abstract [eng] This paper includes boundaries and obstacles of inclusive education in an method based on textbook and, in an effort to find an alternative way of organization of the curriculum which allows the promotion of inclusion of all students, regardless of their culture, ability, ethnicity, gender, religion or any other aspect, the Method Project is proposed using a cooperative learning. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Una alternativa inclusiva al llibre de text. El treball per projectes cooperatius ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Llibres de text ca
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Aprenentatge cooperatiu ca
dc.subject.keywords Treball per projectes ca
dc.subject.keywords Inclusió ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics