dc.contributor |
Bassa Martín, Ramon Miquel |
|
dc.contributor.author |
Parejo Montero, Laura
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-23T09:25:40Z |
|
dc.date.available |
2018-03-23T09:25:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-23 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145558 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present Treball de Fi de Grau estudia el cas d’un infant amb dificultats de
parla i com l’estimulació del llenguatge es pot dur a terme a partir dels jocs lingüístics
orals com a mètode d’intervenció. Per una banda trobarem una primera part de
fonamentació teòrica en la qual s’explica la importància del llenguatge oral, es fa
referència a la competència comunicativa així com al conjunt d’elements principals
dels quals es composa el llenguatge i les seves estructures bàsiques, i com el joc es
pot emprar com a eina didàctica per arribar al desenvolupament del llenguatge.
Per altra banda, es trobaran resumits el perfil fonològic de Laura Bosch i el
Termòmetre lingüístic (prova de competència lingüística), que serveixen per detectar
possibles dificultats de llenguatge. En funció de les dificultats detectades, proposem
una intervenció per tal d’aconseguir estimular el llenguatge de l’infant i ampliar el seu
repertori lèxic perquè és tan important saber parlar com saber ensenyar a parlar, és
a dir, ensenyar la llengua oral. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This final grade studies the case of a child with speech difficulties and how
language stimulation can be carried out by using oral language games as a method
of intervention. On the one hand, we find the first part of theoretical basis which
explains the importance of oral language, it refers to communicative competence
such as the whole main elements that language is composed of, which are the basic
structures, and how games can be used as a teaching tool to enable language
development.
On the other hand, Laura's Bosch profile will be summarized and also the
phonological thermometer (language proficiency test), which is used to detect
possible language difficulties. Depending on the difficulties detected, we propose an
intervention in order to stimulate children's language and expand their vocabulary
because it is as important to know how to speak as it is to know how to teach speak,
that is, teach oral language. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
L’estimulació del llenguatge a partir dels jocs lingüístics orals. Un estudi de cas d’un infant amb dificultats de parla |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Estudi de cas |
ca |
dc.subject.keywords |
Estimulació del llenguatge |
ca |
dc.subject.keywords |
Jocs lingüístics |
ca |
dc.subject.keywords |
Perfil fonològic |
ca |
dc.subject.keywords |
Intervenció |
ca |
dc.subject.keywords |
Llengua oral |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |