Participació de les famílies a l’escola

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor Asensión Rodríguez, María José
dc.contributor.author Puigserver Danti, Francisca Maria
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-23T12:32:14Z
dc.date.available 2018-03-23T12:32:14Z
dc.date.issued 2018-03-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145563
dc.description.abstract [cat] El següent treball desenvolupa una programació trimestral d’estimulació lingüística inclusiva. Pretén desenvolupar una estimulació del llenguatge per infants de 5 anys, on tots els infants de l’aula puguin aprofitar-se de l’oferta educativa, i en cas d’existència de dificultats, dur a terme una intervenció inclusiva. ca
dc.description.abstract [eng] The following job developes a quartely program of inclusiv language stimulation in catalan. It expects to develop a language stimulation for 5-years-old children, where all students can take advantage of educational opportunities and, in case of any problems, to carry out an inclusive intervention. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.title Participació de les famílies a l’escola ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords Estimulació del llenguatge ca
dc.subject.keywords Inclusió ca
dc.subject.keywords Conciència fonològica ca
dc.subject.keywords Vocabulari ca
dc.subject.keywords Fluïdesa de la parla ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics