dc.contributor |
Cantallops Ramón, Jaume |
|
dc.contributor.author |
Sicilia Pizá, Irene
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-16T10:37:54Z |
|
dc.date.available |
2018-05-16T10:37:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-16 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145790 |
|
dc.description.abstract |
[cat]La recerca titulada “El caràcter pedagògic de la dansa a l’Educació Infantil” es tracta
d’un estudi que consta de dues parts; una teòrica i una posada en pràctica per tal de
poder comprovar tot allò que esmenta la teoria.
La finalitat principal d’aquesta investigació és sabre els beneficis que presenta la dansa
en l’àmbit de l’Educació Infantil; a més dels que ja proporciona per si mateixa com pot
ser: el reconeixement de l’esquema corporal, la coordinació de moviments, la
concentració, la integració, la col·laboració, la disciplina, l’autonomia, la superació, etc.
Una vegada s’hagi contemplat aquest procediment en què el cos humà serà el principal
instrument, ens fixarem en quins beneficis pedagògics aporta als infants que comprenen
l’etapa d’Educació Infantil el fet de ballar, ja que la dansa es podria posicionar com un
element educatiu més si sabem com treballar-la en el context educatiu.
Com es pot extreure el profit de la dansa en el món educatiu és la incògnita que
intentaré desvetllar realitzant aquest treball de recerca. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]The research project entitled “The pedagogical aspect of dancing in Pre-school
Education” is a study that consists of two different parts; a theoretical part, followed by
a pragmatic part, which tests the contents of the theory.
The main purpose of this research project is to test the benefits that dancing provides to
the field of Pre-school Education; apart from the benefits inherent to dancing in general,
such as: recognition of the body schema, coordination of movements, concentration,
integration, cooperation, discipline, autonomy, self-improvement, etc.
Once the procedure in which the human body is the main tool has been analyzed, we
will focus on the pedagogical benefits that dancing provides for children in Pre-school
Education, since dancing could be seen as an extra educational element if properly used.
The main research question of this project is to analyze the potential benefits that
dancing can bring to pre-school education. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports |
ca |
dc.title |
El caràcter pedagògic de la dansa a l'Educació Infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Expressió corporal |
ca |
dc.subject.keywords |
Dansa |
ca |
dc.subject.keywords |
Beneficis de la dansa |
ca |
dc.subject.keywords |
Cos humà |
ca |
dc.subject.keywords |
Moviment |
ca |
dc.subject.keywords |
Món educatiu |
ca |
dc.subject.keywords |
Corporal expression |
|
dc.subject.keywords |
Dance |
|
dc.subject.keywords |
Profits of the dance |
|
dc.subject.keywords |
Movement |
|
dc.subject.keywords |
Educational world |
|