dc.contributor.author |
Llull Rivero, Angel
|
|
dc.date.accessioned |
2018-05-25T07:11:37Z |
|
dc.date.available |
2018-05-25T07:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2018-05-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146194 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb l’objectiu d’analitzar com ha evolucionat el turisme en els països del
Mediterrani, hem realitzat una recerca de diversos indicadors relacionats en
aquest sector entre el període 2000-2015.
Veurem com diferents esdeveniments, tant generals com més particulars,
succeïts en aquest cronograma, han afectat al turisme a diferents graus
depenent del país, i com les conseqüències d’esdeveniments interns s’han
acabat convertint amb problemes de països veïns.
A més, el turisme no ha aturat de créixer en termes generals a pesar del que ha
succeït, gràcies a l’aportació de països amb molta força en aquest sector, com
podria ser Espanya, o Turquia, un país que s’ha anat fent més competitiu al
llarg del període, mentre que d’altres, essent països més petits (en termes de
PIB) aporten manco, o no tenen intenció de diversificar la seva economia o de
realitzar reformes per impulsar la seva economia interna. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Our aim is to analyze the tourism evolution throughout the Mediterranean
countries.We have done a research using a range of different variables related
to this sector between 2000-2015.
We will observe to which extent general and internal events affect tourism, and
how these internal events in a country have turned into obstacles and troubles
for the nearby countries.
Notwithstanding the bad events in some countries, tourism has increased in
general terms due to the contribution of strong countries in this sector as Spain
and Turkey.
Turkey has become more competitive in the last years, meanwhile small
countries (in terms of GDP) contribute less, or do not have the intention to
diversify their economies in order to boost their internal economy |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus |
ca |
dc.subject |
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting |
ca |
dc.title |
Turisme a la Mediterranea |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Turisme |
|
dc.subject.keywords |
Creixement |
|
dc.subject.keywords |
Crisi Econòmica |
|
dc.subject.keywords |
Mediterrani |
|
dc.subject.keywords |
Turisme de Masses |
|