dc.contributor |
Ramis Barceló, Margalida |
|
dc.contributor.author |
Bisquerra Femenia, Margalida
|
|
dc.date |
2016 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-11T12:33:51Z |
|
dc.date.available |
2018-06-11T12:33:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146865 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball recopila informació bàsica per a la implantació de la metodologia
de treball per projectes com a eina de suport en l’àmbit educatiu. A més,
s’analitza un cas real d’un centre d’educació secundària on s’aplica la
metodologia d’aprenentatge basat en projectes.
La proposta té com a finalitat complementar els coneixements adquirits en les
classes teòriques amb l’aplicació d’un projecte destinat a investigar, planificar,
dur a terme un treball col·laboratiu i a promoure una actitud activa cap a
l’aprenentatge.
La metodologia proposada s’aplicarà en la realització d’un pressupost per a
pintar la façana de l’edifici d’un centre d’educació secundària. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
51 - Matemàtiques |
ca |
dc.subject.other |
Treball per projectes |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia innovadora |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge cooperatiu |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
centre educació secundària |
ca |
dc.title |
L'aprenentatge basat en projectes a l'àrea de matemàtiques: de la teoria a la pràctica |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-15T06:25:14Z |
|