dc.contributor |
Alarcón Zamora, Marco Antonio |
|
dc.contributor.author |
Bennàsar López, Marina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T07:59:38Z |
|
dc.date.available |
2018-06-14T07:59:38Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146996 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest Treball de Fi de Màster es basa en una proposta pilot de treball
documental i de camp. S’analitzen els estereotips de gènere relacionats amb
l’activitat física i l’esport; també s’analitza el grau de participació en activitats
fisicoesportives dels adolescents i, per finalitzar es realitza una actuació en
base a tota a la informació adquirida.
La participació a activitats fisicoesportives disminueix durant l’adolescència,
amb majors taxes en nines. Per això es veu la necessitat de crear programes
fisicoesportius des dels centres escolars, adequats als seus interessos, per
beneficiar-se dels seus resultats positius per a la salut.
En el moment de dur a terme l’actuació es posaran en escena tres sessions
amb diferents tipus activitats, per tal que els alumnes les realitzin i per poder
observar de la manera que es desenvolupen en cadascuna d’elles amb la
finalitat d’observar com responen tots els alumnes en les mateixes; així com les
actituds, l’acceptabilitat social de les activitats en els alumnes. D’aquesta
manera es podran extreure uns resultats comparables amb tota la informació
obtinguda anteriorment i arribar a unes conclusions, després d’aquesta posta
en pràctica.
Per finalitzar es farà una avaluació de les activitats dissenyades. Hi haurà dos
tipus d’avaluació, una autoavaluació per part dels alumnes (inicial i final) i, una
altra, per part del docent. Una vegada el docent tingui el desenllaç de les
avaluacions es podran executar aquelles actuacions pertinents que siguin
necessàries per disminuir i/o eradicar tots els estereotips de gènere que es
torben presents en les classes d’Educació Física. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Estereotips |
ca |
dc.subject.other |
Gènere |
ca |
dc.subject.other |
Activitat física |
ca |
dc.subject.other |
Adolescents |
ca |
dc.subject.other |
Actuacions |
ca |
dc.title |
Estereotips de gènere en l'activitat física i l'esport. Proposta pilot: anàlisi de la participació i actuacions |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:05:03Z |
|