L'ensenyament de la biodiversitat a 4t d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Catany Escandell, Miquel
dc.contributor.author Arrom Coll, Antònia
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-18T12:11:29Z
dc.date.issued 2018-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147129
dc.description.abstract [cat] La problemàtica ambiental s'ha vist incrementada en els darrers anys a causa d'una mala gestió dels recursos naturals. Davant els antecedents s'ha platejat la necessitat d'una reforma educativa on es prioritzi una educació ambiental critica i fomentada en valors. En el present treball s'analitzen les característiques dels conceptes relacionats amb l'ecologia, platejant la necessitat de donar-los una major rellevància en el currículum de secundària. Concretament, l'estudi se centra en el tractament didàctic del concepte de biodiversitat, incidint en la importància de desenvolupar activitat que ampliïn el repertori d'experiències directes entre l'alumne i el seu entorn. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 574 - Ecologia general i biodiversitat ca
dc.subject.other Biodiversitat ca
dc.subject.other Ecologia ca
dc.subject.other Educació ambiental ca
dc.subject.other Desenvolupament sostenible ca
dc.title L'ensenyament de la biodiversitat a 4t d'ESO ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-22T09:06:49Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record