dc.contributor |
Catany Escandell, Miquel |
|
dc.contributor.author |
Arrom Coll, Antònia
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T12:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147129 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La problemàtica ambiental s'ha vist incrementada en els darrers anys a causa
d'una mala gestió dels recursos naturals. Davant els antecedents s'ha platejat la
necessitat d'una reforma educativa on es prioritzi una educació ambiental critica
i fomentada en valors. En el present treball s'analitzen les característiques dels
conceptes relacionats amb l'ecologia, platejant la necessitat de donar-los una
major rellevància en el currículum de secundària. Concretament, l'estudi se
centra en el tractament didàctic del concepte de biodiversitat, incidint en la
importància de desenvolupar activitat que ampliïn el repertori d'experiències
directes entre l'alumne i el seu entorn. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
574 - Ecologia general i biodiversitat |
ca |
dc.subject.other |
Biodiversitat |
ca |
dc.subject.other |
Ecologia |
ca |
dc.subject.other |
Educació ambiental |
ca |
dc.subject.other |
Desenvolupament sostenible |
ca |
dc.title |
L'ensenyament de la biodiversitat a 4t d'ESO |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:49Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|