dc.contributor |
Navarro Alorda, Maria Margalida |
|
dc.contributor.author |
Villalonga Navarro, Catalina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T07:40:16Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147140 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’assetjament entre iguals és un fenomen que té molta incidència any rere any
en els centres educatius. Existeixen nombrosos programes per a prevenir-lo i,
en menor mesura, per a intervenir quan ja s’han detectat casos. No obstant, a
partir de la revisió documental, s’ha observat que existeix una manca de
programes dirigits als assetjadors o possibles assetjadors, i encara més que
actuïn en el context d’aquest. El present treball té com a objectiu oferir una eina
als centres educatius d’educació secundaria per a intervenir amb aquells
alumnes que presenten el perfil d’assetjador. És una proposta realitzada a
través del Pla d’Acció Tutorial i que intervé amb tot el grup. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Harassment and intimidation among students (peer bullying) is a phenomenon
that has a great impact year after year in schools. There are numerous
programs to prevent it and, to a lesser extent, to get involved when cases have
already been detected. However, from the document review, it has been
observed that there is a lack of programs aimed at bullies or potential bullies,
and even more that they act in this context. The current research aims to offer a
tool to secondary education schools to intervene with those students who
present the profile of bullies. It is a proposal made through the Tutorial Action
Plan and involves the whole group. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Assetjament entre iguals |
ca |
dc.subject.other |
Educació secundaria |
ca |
dc.subject.other |
Assetjadors |
ca |
dc.subject.other |
Programa d’intervenció |
ca |
dc.subject.other |
Pla d’Acció Tutorial |
ca |
dc.title |
Pla d’Acció Tutorial. Proposta d’intervenció per alumnes amb perfil d’assetjador |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:54Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|