Recull i anàlisi de contes per a treballar la literatura infantil

Show simple item record

dc.contributor Janer Mulet, Maria de la Pau
dc.contributor.author Puig Estelrich, Margalida
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-17T12:12:04Z
dc.date.available 2018-09-17T12:12:04Z
dc.date.issued 2018-09-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147473
dc.description.abstract [cat] Amb el present treball de fi de grau el que es pretén mostrar és com es pot treballar la literatura infantil dins les aules i quins beneficis aporta de cara a l’aprenentatge de la llengua catalana. Seguidament hi trobareu una selecció de contes de caire més innovador amb els quals s’hi pot treballar un bon grapat de temes que són d’interès i útils per als infants. Fent referència a la part pràctica, proposo un anàlisi de cada un d’aquests contes i un recull d’activitats i o propostes didàctiques per a treballar-los a l’aula. Finalment es posaran en pràctica tres d’aquests contes i es duran a terme a una aula d’infantil; es tindran en compte els objectius establerts i les propostes prèviament elaborades. Per concloure, s’extrauran les conclusions sobre aquesta posada en pràctica i una autoavaluació sobre el procés i la pròpia pràctica educativa; tant per l’experiència amb els infants com la feina del docent. ca
dc.description.abstract [eng] The aim of the present end-of-degree project is to demonstrate how children's literature can be dealt with in classrooms and what benefits it can contribute towards the Catalan language learning. On the following pages you can find a selection of innovative stories, which can help to focus on a lot of issues that are interesting and useful for children. Referring to the practical part, I come up with an analysis of each of these stories, and a compilation of activities and / or educational proposals to work in the classroom. Finally, three of these stories will be implemented and carried out in a kindergarten classroom; the established objectives and proposals made previously will be taken into account. In conclusion, the findings of this implementation will be drawn as well as the self assessment of the process and the educational practice itself; both referring to the experience with the children and to the teacher's work. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Propostes a l’aula ca
dc.subject.other Contes ca
dc.subject.other Llengua catalana ca
dc.subject.other Literatura infantil ca
dc.title Recull i anàlisi de contes per a treballar la literatura infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record