dc.contributor |
Janer Mulet, Maria de la Pau |
|
dc.contributor.author |
Puig Estelrich, Margalida
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-17T12:12:04Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T12:12:04Z |
|
dc.date.issued |
2018-09-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147473 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Amb el present treball de fi de grau el que es pretén mostrar és com es pot treballar la literatura infantil dins les aules i quins beneficis aporta de cara a l’aprenentatge de la llengua catalana.
Seguidament hi trobareu una selecció de contes de caire més innovador amb els quals s’hi pot treballar un bon grapat de temes que són d’interès i útils per als infants.
Fent referència a la part pràctica, proposo un anàlisi de cada un d’aquests contes i un recull d’activitats i o propostes didàctiques per a treballar-los a l’aula.
Finalment es posaran en pràctica tres d’aquests contes i es duran a terme a una aula d’infantil; es tindran en compte els objectius establerts i les propostes prèviament elaborades.
Per concloure, s’extrauran les conclusions sobre aquesta posada en pràctica i una autoavaluació sobre el procés i la pròpia pràctica educativa; tant per l’experiència amb els infants com la feina del docent. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of the present end-of-degree project is to demonstrate how children's literature can be dealt with in classrooms and what benefits it can contribute towards the Catalan language learning.
On the following pages you can find a selection of innovative stories, which can help to focus on a lot of issues that are interesting and useful for children.
Referring to the practical part, I come up with an analysis of each of these stories, and a compilation of activities and / or educational proposals to work in the classroom.
Finally, three of these stories will be implemented and carried out in a kindergarten classroom; the established objectives and proposals made previously will be taken into account.
In conclusion, the findings of this implementation will be drawn as well as the self assessment of the process and the educational practice itself; both referring to the experience with the children and to the teacher's work. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
372 - Ensenyament preescolar i elemental |
ca |
dc.subject.other |
Propostes a l’aula |
ca |
dc.subject.other |
Contes |
ca |
dc.subject.other |
Llengua catalana |
ca |
dc.subject.other |
Literatura infantil |
ca |
dc.title |
Recull i anàlisi de contes per a treballar la literatura infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|