Valorar l’efectivitat dels codis QR per promoure els hàbits de vida saludable

Show simple item record

dc.contributor Pérez Garcias, Adolfina
dc.contributor.author Bruno Company, Margarita
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-25T12:10:10Z
dc.date.available 2018-09-25T12:10:10Z
dc.date.issued 2018-09-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147674
dc.description.abstract [cat] L’article presenta els codis QR com un recurs educatiu utilitzable per recolzar el procés d'aprenentatge a través de la diversificació dels espais. La metodologia emprada per a dur a terme aquest estudi és una metodologia basada en disseny. Per tant es realitzà una proposta didàctica relacionant els codis QR per transmetre hàbits de vida saludables i s’implementà al CEIP Blanquerna. L’objectiu és valorar l’efectivitat dels codis QR per promoure els hàbits de vida saludable. L’experiència es va dur a terme en un grup de 3º de Primària i va mostrar resultats molt positius, tant per l’alumnat, com pel professorat implicat en el desenvolupament de l’activitat, per tant puc assegurar, que es tracta de una experiència eficaç i reproduïble en l’ àmbit escolar i, fins i tot, en altres contextos. ca
dc.description.abstract [eng] This article presents the QR codes as a educational resource to support the learning process through the diversification of spaces. The methodology used in this study is based on design. Therefore, a didactic proposal is made associating the QR codes to transmit healthy lifestyle habits to primary education children. The experience was carried out in a group of third of primary and showed very positive results for students and for teachers involved in the development of the activity. That is why I can assure that this is an effective and reproducible experience at the school level and even in other contexts. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Codi QR ca
dc.subject.other Hàbits de vida saludable ca
dc.subject.other M-learning ca
dc.title Valorar l’efectivitat dels codis QR per promoure els hàbits de vida saludable ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics