Art i paisatge: entorn de l'educació patrimonial a l'escola primària

Show simple item record

dc.contributor Capellà Simó, Pere
dc.contributor.author Marcús Sastre, Antònia
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T08:22:47Z
dc.date.available 2018-09-26T08:22:47Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147709
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau es centra en el desenvolupament d’una proposta didàctica adreçada al segon cicle de primària i dirigida a totes les escoles de Sóller. Cal dir que la proposta està pensada perquè qualsevol docent de qualsevol lloc del món la pugui dur a terme, sempre que tengui en compte els elements patrimonials del seu poble o ciutat. En aquest treball es desenvoluparan dos temes principals, el paisatge i el patrimoni, amb els quals els nins treballaran totes les competències bàsiques juntament amb una sèrie de continguts per obtenir els objectius proposats. El màxim objectiu que es pretén aconseguir és que la persona que llegeixi aquest treball entengui la importància que els nins coneguin el paisatge del seu patrimoni i valorin la riquesa que els ofereix el lloc on viuen. Per això, volem plantejar-vos el paisatge i el patrimoni com a matèria escolar. ca
dc.description.abstract [eng] The present Final Project focuses on the development of a didactic proposal aimed at the second cycle of primary and directed to all the schools of Sóller. It must be said that the proposal is designed so that any teacher from anywhere in the world can carry it out, provided that you take into account the heritage elements of your town or city. In this work, two main themes, landscape and heritage will be developed, with which children will work on all the basic competences together with a series of contents to achieve the proposed objectives. The maximum objective that is to be achieved is that the person who reads this work understands the importance of children knowing the landscape of their heritage and value the wealth that offers them the place where they live. That is why we want to consider landscape and heritage as a school subject. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Educació Artística ca
dc.subject.other Educació Primària ca
dc.subject.other Educació patrimonial ca
dc.subject.other Paisatge ca
dc.title Art i paisatge: entorn de l'educació patrimonial a l'escola primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics