Inclusió, Temps de Compromís Motor i Socialització: és una qüestió genètica?

Show simple item record

dc.contributor Muntaner Mas, Adrià
dc.contributor.author Martínez Portell, Catalina
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T12:44:07Z
dc.date.available 2018-09-26T12:44:07Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147764
dc.description.abstract [cat] La diversitat a les escoles és una realitat, per tal de satisfer aquesta diversitat d’una manera òptima, l’educació ha de promoure una transformació cap a l’escola inclusiva fent que la diversitat sigui reconeguda com una avantatge. Per tal de millorar les necessitats educatives de l’alumnat amb necessitats educatives especials dels centres ordinaris, és necessari que el docent sàpiga afrontar i adaptar-se a les peculiaritats i necessitats de cada alumne. En el següent treball s’analitzarà la inclusió que rep un alumne amb Síndrome de Down a les classes d’Educació Física, fent incís a les pràctiques inclusives, el temps de compromís motor i el grau de socialització que presenta. ca
dc.description.abstract [eng] Diversity in schools is a reality, in order to satisfy this diversity in an optimum way, education should promote a transformation towards inclusive school making recognizing diversity as an advantage. In order to improve the educational demands of the students with special educational needs of the ordinary centers, it is necessary for the teachers to adapt. The present work analyze the inclusion of a student with Down Syndrome receives in the Physical Education classes, focusing on inclusive practices, the time of intensity of physical activity and the level of socialization during Physical Education classes. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Pràctiques inclusives ca
dc.subject.other Síndrome de Down ca
dc.subject.other Educació Física ca
dc.subject.other Socialització ca
dc.subject.other Temps de compromís motor ca
dc.title Inclusió, Temps de Compromís Motor i Socialització: és una qüestió genètica? ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics