Treball d’investigació sobre com les cançons didàctiques ajuden a l’aprenentatge de vocabulari i la seva pronunciació en la llengua anglesa

Show simple item record

dc.contributor.author Martorell Walmsley, Daniela
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-09-26T12:50:47Z
dc.date.available 2018-09-26T12:50:47Z
dc.date.issued 2018-09-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/147767
dc.description.abstract [cat] Aquest projecte té com a objectiu investigar l'ús de les cançons en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera, en concret en com ajuda a la millora de la pronunciació oral dels alumnes i a l’aprenentatge de vocabulari, partint de la premissa que la música aporta múltiples beneficis, especialment en les primeres edats. Per a això, i després d'una revisió bibliogràfica sobre els diferents mètodes per a l'aprenentatge de les llengües estrangeres entrevistaré a tres mestres per així conèixer com pensen del tema i com ho treballen a l’aula, també utilitzaré el meu experiència en el pràcticum de menció per veure de primera mà com milloren el vocabulari els alumnes mitjançant el cançoner que utilitza la mestra del centre. Investigaré tres casos distints, la mestra d’anglès del CEIP Miquel Costa i Llobera Joanna Morell, el director del Norai d’Alcúdia que és a la vegada mestre de música com també director de cor de cambra Martí Sáez Cifre i finalment a una mestra d’anglès de l’escola Montessori a Alemanya, Margaret Söell. Per finalitzar també passaré el qüestionari a un alumne de quart de magisteri en menció d’anglès per comparar els resultats. ca
dc.description.abstract [eng] This project has as an objective the investigation of the use of songs in the learning of the English language as a foreign language, specifically on how it helps the improvement of the oral pronunciation of the students and to the learning of vocabulary, splitting of the premise that music contributes multiple benefits, especially in the first ages. For this, and after a bibliographic review on the different methods for the learning of foreign languages I will interview three teachers to get to know how they think on the subject and how they apply it in the classroom. I Will investigate three distinct cases, the teacher of English of the CEIP Miquel Costa and Llobera Joana Morell, the director of the Norai of Alcúdia that is also a music teacher and musician Martí Sáez Cifre and finally the English teacher of the school Montessori in Germany Margaret Söell. Finally I’ll pass the questioner to a student in the fourth year of primary education at the UIB to contrast the teacher’s results with a younger point of view. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Cançons didàctiques ca
dc.subject.other Pronunciació ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Vocabulari ca
dc.title Treball d’investigació sobre com les cançons didàctiques ajuden a l’aprenentatge de vocabulari i la seva pronunciació en la llengua anglesa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics