Aprenentatge basat en la localització

Show simple item record

dc.contributor Garcia Garcia-Roldan, Luis Miguel
dc.contributor.author Bagur Casasnovas, Fèlix
dc.date 2012
dc.date.accessioned 2018-11-02T10:56:56Z
dc.date.available 2018-11-02T10:56:56Z
dc.date.issued 2018-11-02
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148363
dc.description.abstract [cat] La realitat augmentada (RA) és una tecnologia emergent que combina la realitat amb informació addicional generada per ordinador. Aquesta tecnologia te múltiples aplicacions en diferents àmbits: reconstrucció del patrimoni històric, guies de museus i turístiques, publicitat, entrenament d’operaris en processos complexes, etc. El món acadèmic no ha quedat al marge d’aquesta nova tecnologia i també ha començat a introduir-la en alguna àrea. El present treball pretén definir una tasca complexa en que alumnes de 4t d’ESO treballaran amb una tipologia de RA. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Realitat augmentada ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Tasca ca
dc.subject.other Turisme ca
dc.subject.other ESO ca
dc.title Aprenentatge basat en la localització ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics