El màrqueting esportiu com a factor clau en la retribució dels clubs de futbol professional

Show simple item record

dc.contributor García Sastre, María Antonia
dc.contributor.author Martorell Vanrell, Margalida
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2018-11-21T08:29:54Z
dc.date.available 2018-11-21T08:29:54Z
dc.date.issued 2018-11-21
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/148561
dc.description.abstract [cat] El present treball tracta de fer una revisió literària i bibliogràfica sobre el màrqueting esportiu i, més concretament sobre com aquest pot afectar a l’estructura d’ingressos de les entitats esportives que juguen a primera divisió. La revisió sa dut a terme analitzant dues variables del màrqueting operatiu que són controlades per les empreses: el producte i la promoció. En quan al producte ens hem centrat amb la gestió i administració que el club fa de la seva marca i, així com pot fer que aquesta augmenti de valor a través dels elements enumerats per Aaker (1991) i a través del model de Gladden, Milne i Stutton (1998). Sobre la promoció analitzarem si s’han introduït nous mitjans de comunicació i estudiarem els patrocinis, una eina de comunicació que es troba dins les Relacions Públiques. Ambos estudis amb l’objectiu de veure si afecten a la retribució que obtenen els clubs que es troben al pòdium de la Football Money League de la temporada 2016-2017. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.title El màrqueting esportiu com a factor clau en la retribució dels clubs de futbol professional ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Màrqueting esportiu
dc.subject.keywords Màrqueting mix
dc.subject.keywords Producte
dc.subject.keywords Marca
dc.subject.keywords Valor de marca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record