dc.contributor |
García Sastre, María Antonia
|
|
dc.contributor.author |
Martorell Vanrell, Margalida
|
|
dc.date |
2018 |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-21T08:29:54Z |
|
dc.date.available |
2018-11-21T08:29:54Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/148561 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball tracta de fer una revisió literària i bibliogràfica sobre el
màrqueting esportiu i, més concretament sobre com aquest pot afectar a
l’estructura d’ingressos de les entitats esportives que juguen a primera divisió.
La revisió sa dut a terme analitzant dues variables del màrqueting operatiu que
són controlades per les empreses: el producte i la promoció. En quan al
producte ens hem centrat amb la gestió i administració que el club fa de la seva
marca i, així com pot fer que aquesta augmenti de valor a través dels elements
enumerats per Aaker (1991) i a través del model de Gladden, Milne i Stutton
(1998). Sobre la promoció analitzarem si s’han introduït nous mitjans de
comunicació i estudiarem els patrocinis, una eina de comunicació que es troba
dins les Relacions Públiques.
Ambos estudis amb l’objectiu de veure si afecten a la retribució que obtenen els
clubs que es troben al pòdium de la Football Money League de la temporada
2016-2017. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.title |
El màrqueting esportiu com a factor clau en la retribució dels clubs de futbol professional |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Màrqueting esportiu |
|
dc.subject.keywords |
Màrqueting mix |
|
dc.subject.keywords |
Producte |
|
dc.subject.keywords |
Marca |
|
dc.subject.keywords |
Valor de marca |
|