Aplicació del model Flipped Classroom al mòdul Tècnica Comptable

Show simple item record

dc.contributor Lirola Sabater, Francisco Ramon
dc.contributor.author Blanes Riera, Antonia
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-10-17T11:49:46Z
dc.date.available 2019-10-17T11:49:46Z
dc.date.issued 2018-07-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150188
dc.description.abstract [cat] Per la meva experiència personal com estudiant de comptabilitat he pogut comprovar que el mètode tradicional d’ensenyament en l’àmbit de la comptabilitat no sempre és efectiu. El temps a l’aula es dedica a l’explicació per part del docent dels continguts teòrics i l’exemplificació dels casos pràctics a la pissarra, de forma magistral. La posada en pràctica dels continguts teòrics es realitza a casa, sense l’ajuda del docent. Al disposar en la majoria d’ocasions del solucionari dels casos pràctics, els alumnes realitzen un aprenentatge basat en la memorització i la repetició, per tant no s’assoleix un aprenentatge significatiu. Es proposa com alternativa al model tradicional, una proposta basada en model Flipped Classroom, la qual permet disposar a l’aula de molt més temps per a la posada en pràctica dels continguts. La proposta s’emmarca en el mòdul de Tècnica Comptable, corresponent al primer curs del cicle formatiu de Tècnic en Gestió Administrativa a través d’una seqüenciació didàctica que enllaça els continguts a treballar, la visualització del vídeos i el desenvolupament d’activitats a classe. És proposa la utilització d’una metodologia variada, combinant la realització de supòsits pràctics amb tècniques de treball cooperatiu i aprenentatge basat en el joc. El que es pretén és potenciar la capacitat de treball en equip, competència altament demandada per accedir al mercat laboral i també, la motivació dels alumnes, rompent el mite de què estudiar comptabilitat és avorrit. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 336 - Finances. Banca. Moneda. Borsa ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Flipped Classroom ca
dc.subject.other Tècnica Comptable ca
dc.subject.other Treball cooperatiu ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.title Aplicació del model Flipped Classroom al mòdul Tècnica Comptable ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.date.updated 2018-12-20T09:27:24Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics