dc.contributor |
Pinya Medina, Carme |
|
dc.contributor.author |
Baranda Martínez Abascal, Adrián |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-22T08:35:45Z |
|
dc.date.issued |
2019-02-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150658 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’objectiu principal d’aquest treball és conèixer i fer una proposta
didàctica sobre com es poden aprendre i ensenyar valors democràtics i
conceptes lligats a la democràcia a una classe de primer de batxillerat per mitjà
del temari d’Història Contemporània i amb una gestió el més democràtica
possible de l’aula. Per a fer-ho es combinarà recerca bibliogràfica amb creació
didàctica pròpia.
A partir de tot plegat s’elaborarà una proposta didàctica basada en el
treball per projectes en equips de treball cooperatiu a l’aula tant des de la
perspectiva de continguts curriculars com des de l’òptica del treball de valors
democràtics i de la gestió democràtica de l’aula.
Aquesta proposta respondrà a les necessitats actuals d’una societat que
es troba en plena crisi de valors democràtics i en que el paper de
l’ensenyament de la Història com a vehicle per a reflexionar sobre el present a
través del passat s’ha revaloritzat força. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The main objective of this work is to know and make a didactic proposal
on how to learn and teach democratic values and concepts related to
democracy in a first of baccalaureate class through the theme of Contemporary
History, and with the most democratic management possible of the classroom.
To do this, it will combine bibliographic research with own didactic creation.
From this point on, a didactic proposal based on work for projects in
cooperative work teams in the classroom will be developed from the perspective
of curricular contents and from the point of view of the work of democratic
values and democratic management of the classroom.
This proposal will respond to the current needs of a society that is in the
midst of a crisis of democratic values and in which the role of teaching History
as a vehicle for reflecting on the present through the past has been greatly
enhanced . |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject.other |
Valors democràtics |
ca |
dc.subject.other |
Història |
ca |
dc.subject.other |
Gestió democràtica |
ca |
dc.subject.other |
Reflexió |
ca |
dc.subject.other |
Proposta didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Democratic values |
ca |
dc.subject.other |
History |
ca |
dc.subject.other |
Democratic management |
ca |
dc.subject.other |
Reflection |
ca |
dc.subject.other |
Didactic proposal |
ca |
dc.title |
Ensenyar cultura democràtica a primer de batxillerat. Una proposta didàctica |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:06:34Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|