L'Educació Física, una eina pràctica per treballar l'educació en valors

Show simple item record

dc.contributor Coll Pons, Joan
dc.contributor.author Mercadal Pons, Francisco
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-02-03T10:35:13Z
dc.date.issued 2019-07-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150783
dc.description.abstract [cat] El treball que es presenta a continuació és una proposta pràctica per treballar l’educació en valors a través de l’assignatura d’Educació Física i Esportiva, dins l’Educació Secundària Obligatòria. Abans d’entrar a la proposta pràctica amb activitats concretes, trobarem una definició sobre què és l’educació en valors i perquè aquests són tan necessaris en el context escolar i en la societat d’avui en dia. Així mateix, veurem com l’esport i l’activitat física són una gran eina per educar en valors i com l’educació física, per les característiques implícites que té l’assignatura, fan idònia aquesta tasca, amb l’objectiu que aquest treball doni eines als professionals de l’educació física i pugui contribuir a millorar comportaments, actituds i valors dels estudiants de secundària. ca
dc.description.abstract [spa] El trabajo que se presenta a continuación es una propuesta práctica para trabajar la educación en valores a través de la asignatura de Educación Física y Deportiva, dentro de la Educación Secundaria Obligatoria. Antes de llegar a la propuesta práctica con actividades concretas, encontraremos una definición sobre qué entendemos por educación en valores y por qué son tan necesarios en el contexto escolar y en la sociedad de hoy en día. Así mismo, veremos como el deporte y la actividad física son una gran herramienta para educar en valores y como la educación física, por las características implícitas que tiene la asignatura, hacen idónea esta tarea, con el objetivo de que este trabajo dé herramientas a los profesionales de la educación física y pueda contribuir a mejorar comportamientos, actitudes y valores de los estudiantes de secundaria ca
dc.description.abstract [eng] The present work constitutes a practical proposal to apply the education of values through the subject Physical Education and Sports, which is part of the Compulsory Secondary Education. Before laying out the practical proposal itself, by the presentation of specific activities, we will establish a description about the extended meaning of education of values and about the reasons why these values are necessary within the school environment and today’s society. Additionally, we will explore how sports and physical activity can be excellent tools for teaching values and how the Physical Education subject, because of its implicit characteristics, is ideal for this endeavor, in order to provide the physical education professionals with the necessary means as well as to contribute to the improvement of secondary school students' behaviors, attitudes and values. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Educació en valors ca
dc.subject.other Educació física i esportiva ca
dc.subject.other Esport ca
dc.subject.other ESO ca
dc.title L'Educació Física, una eina pràctica per treballar l'educació en valors ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:13:59Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics