dc.contributor |
Ainsa Coll, María Pilar |
|
dc.contributor.author |
Moya Yllanes, Laura |
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-02-12T10:40:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/150869 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La Neuroeducació és la disciplina que s’encarrega de transmetre i aplicar els
coneixements de la Neurociència a l’àmbit de l’educació. En el present treball es
parla dels factors interns i externs en relació a l’individu que fan que el procés
d’ensenyament- aprenentatge sigui òptim.
Partint del funcionament del cervell humà fins arribar a la repercussió de la
innovació educativa en el cervell adolescent, passant per les característiques
d’un bon mestre.
El que s’intenta, és fer un breu recorregut pels diferents àmbits de la
Neuroeducació per donar a conèixer el seu principal objectiu: Millorar el procés
d’ensenyament per tal d’arribar a un aprenentatge significatiu. |
ca |
dc.description.abstract |
[fre] La Neuroéducation c’est la discipline responsable de la transmission et de
l’application des découvertes en Neuroscience sur le terrain de l’éducation. Dans
ce travail, l’on parle des facteurs internes et externes, en relation avec l’individu,
qui font que le processus d’enseignement-apprentissage soit optimal.
L’on part de l’explication du fonctionnement du cerveau humain et l’on arrive
jusqu’à l’explication des répercussions de l’innovation éducative dans le cerveau
adolescent, en passant par les caractéristiques d’un bon professeur.
L’on essaie de faire un bref tour, un voyage à travers les différents domaines de
la Neuroéducation avec l’intention de montrer au lecteur qu’il nous faut une
amélioration du système d’enseignement pour arriver à l’apprentissage
significatif. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
616.8 - Neurologia. Neuropatologia. Sistema nerviós |
ca |
dc.subject.other |
Neuroeducació |
ca |
dc.subject.other |
Neuroaprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Cervell |
ca |
dc.subject.other |
Mestre |
ca |
dc.subject.other |
Adolescència |
ca |
dc.subject.other |
Neuroeducation |
ca |
dc.subject.other |
Neuroaprentissage |
ca |
dc.subject.other |
Professeur |
ca |
dc.subject.other |
Adolescence |
ca |
dc.subject.other |
Cerveau |
ca |
dc.title |
Neuroeducació a les aules: De l'emoció a l'aprenentatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2019-11-29T10:07:59Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|