L'esport i el rendiment acadèmic a l'IES Sa Blanca Dona d'Eivissa

Show simple item record

dc.contributor Comes Navarro, Maria
dc.contributor.author Martínez Torres, Francesc Xavier
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-03-05T13:28:51Z
dc.date.issued 2019-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/150998
dc.description.abstract [cat] El sedentarisme és un estil de vida que cada vegada està més present a les nostres vides. L’abandonament de l’esport i l’activitat física és més prematur i això implica una adquisició de mals hàbits, el que suposa una disminució dels beneficis que ens aporta als éssers humans i un increment del risc de patir malalties. Des de l’assignatura d’educació física es pretén que això no succeeixi i es creïn uns hàbits sans que perdurin al llarg de la vida. Per comprovar els beneficis de l’activitat física i l’esport en els adolescents s’ha presentat un qüestionari als alumnes de l’IES Sa Blanca Dona d’Eivissa amb l’objectiu de conèixer els hàbits d’esport, d’estudi i alimentaris per poder comprovar si hi ha relació positiva o negativa entre l’esport i el rendiment acadèmic. Els resultats de l’estudi porten a considerar una relació positiva entre l’activitat física i l’esport i el rendiment acadèmic. Tot i així, a causa de la quantitat d’estímuls i distraccions dels joves s’ha de seguir promocionant els hàbits esportius i saludables, per la qual cosa, he ideat una proposta que consisteix en una infografia on es presenten consells i recomanacions per adquirir uns bons hàbits de vida ca
dc.description.abstract [eng] A sedentary lifestyle is increasingly present in our lives. Abandoning sports and physical activity is premature and implies the acquisition of bad habits, which, at the same time, means a decrease in their benefits to human beings and an increase of developing illnesses. From the subject of Physical Education, we intend to change these facts and to create healthy habits that last during all the students’ life. To analyse the benefits of physical activity and sports in adolescents, a questionnaire has been presented to students from the IES Sa Banca Dona d’Eivissa to identify whether there is a positive or negative relationship between sports and academic performance. The results from the research evidence a positive relationship between physical education and sports and academic performance. Nevertheless, due to the great number of incentive activities and distractions to young students, it is necessary to continue promoting healthy habits and sports. Consequently, a proposal has been created consisting of an infographic presenting recommendations and advice to achieve a correct lifestyle. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject.other Adolescents ca
dc.subject.other Educació física ca
dc.subject.other Esport ca
dc.subject.other Hàbits ca
dc.subject.other Rendiment acadèmic ca
dc.subject.other Adolescents ca
dc.subject.other Physical education ca
dc.subject.other Sports ca
dc.subject.other Habits ca
dc.subject.other Academic performance ca
dc.title L'esport i el rendiment acadèmic a l'IES Sa Blanca Dona d'Eivissa ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2019-11-29T10:14:02Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics