dc.contributor |
Capellà Simó, Pere
|
|
dc.contributor.author |
Vallori Valdés, Magdalena
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-15T17:13:22Z |
|
dc.date.available |
2020-06-15T17:13:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152894 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’art ha estat sempre present al llarg de tota la humanitat, a més ens ha proporcionat una gran informació sobre la societat en tots els seus àmbits. En tot centre educatiu ens trobem amb infants amb unes necessitats educatives especials, en aquest cas, em centro en l’autisme que destaca per les dificultats que afecten en el desenvolupament del llenguatge verbal i manca d’expressió i reconeixement de les emocions. Tal com afirmen estudis realitzats els darrers anys és important treballar l’art amb aquest tipus d’alumnat. Per aquest motiu es desenvoluparà un taller d’art com a eina en l’educació per enriquir i fomentar les habilitats socials, lingüístiques i culturals d’aquest alumnat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Art has always been present throughout humanity and has also provided us with great information about society in all its fields. In every educational center we find children with special educational needs. In this case, I focus on autism that stands out because of the difficulties that affect the development of verbal language and the lack of expression and recognition of emotions. According to studies carried out in recent years, it is important for this type of students to work with art, for this reason, an art workshop will be developed as a tool in education to enrich and foster the social, linguistic and cultural abilities of these students. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Trastorn de l’Espectre Autista |
ca |
dc.subject.other |
Educació artística |
ca |
dc.subject.other |
Educació primària |
ca |
dc.subject.other |
Artteràpia |
ca |
dc.subject.other |
Expressió |
ca |
dc.subject.other |
Autism Spectrum Disorder |
ca |
dc.subject.other |
Plastic education |
ca |
dc.subject.other |
Primary education |
ca |
dc.subject.other |
Art therapy |
ca |
dc.subject.other |
Expression |
ca |
dc.title |
L’art un benefici per infants amb TEA |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|