El joc com a recurs a l’Educació musical: una proposta didàctica per a l’Educació Primària

Show simple item record

dc.contributor Berbel Gómez, Noemy
dc.contributor.author Esteva Salvà, Maria Antònia
dc.date 2019
dc.date.accessioned 2020-06-18T11:39:04Z
dc.date.available 2020-06-18T11:39:04Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/152952
dc.description.abstract [cat] La motivació del nostre alumnat ha de ser l’element clau per començar el procés d’ensenyament-aprenentatge, per això, el joc és un dels elements que conduirà aquest treball. Parlarem sobre sobre la importància que té el joc com a recurs dins l’Educació musical. També, es podrà trobar què és el que ens aporta el joc dins les nostres aules, i una mica de recorregut pel món del joc. També es podrà trobar una breu pinzellada de la música dins l’Educació primària. I en darrer lloc, podreu consultar una proposta didàctica basada amb el treball del ritme seguint, en algunes de les activitats, la metodologia de Dalcroze. Finalment, cal dir que aquest treball aporta una visió del joc com a recurs per utilitzar dins l’aula i algunes idees per treballar el ritme de manera més dinàmica. ca
dc.description.abstract [eng] The motivation of our students must be the key element to start the teaching-learning process, so play is one of the elements that will lead this work. We will talk about the importance of gambling as a resource in music education. Also, you can find what it is that gives us the game in our classrooms, and a bit of tour of the game world. You can also find a brief brushstroke of music within primary education. And finally, you can consult a didactic proposal based on rythm work following, in sobe of the activities, the Dalcroze methodology. Finally, we must say that this work provides a vision of the game as a resource to use in the classroom and some ideas to work the rythm in a more dynamic way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Joc ca
dc.subject.other Aprenentatge significatiu ca
dc.subject.other Metodologia Dalcroze ca
dc.subject.other Ritme ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Game ca
dc.subject.other Meaningful learning ca
dc.subject.other Dalcroze methodology ca
dc.subject.other Rythm ca
dc.subject.other Innovation ca
dc.title El joc com a recurs a l’Educació musical: una proposta didàctica per a l’Educació Primària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics