dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy
|
|
dc.contributor.author |
Esteva Salvà, Maria Antònia
|
|
dc.date |
2019 |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-18T11:39:04Z |
|
dc.date.available |
2020-06-18T11:39:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/152952 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La motivació del nostre alumnat ha de ser l’element clau per començar el procés
d’ensenyament-aprenentatge, per això, el joc és un dels elements que conduirà aquest treball.
Parlarem sobre sobre la importància que té el joc com a recurs dins l’Educació musical. També,
es podrà trobar què és el que ens aporta el joc dins les nostres aules, i una mica de recorregut
pel món del joc. També es podrà trobar una breu pinzellada de la música dins l’Educació
primària. I en darrer lloc, podreu consultar una proposta didàctica basada amb el treball del
ritme seguint, en algunes de les activitats, la metodologia de Dalcroze. Finalment, cal dir que
aquest treball aporta una visió del joc com a recurs per utilitzar dins l’aula i algunes idees per
treballar el ritme de manera més dinàmica. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The motivation of our students must be the key element to start the teaching-learning process,
so play is one of the elements that will lead this work. We will talk about the importance of
gambling as a resource in music education. Also, you can find what it is that gives us the game
in our classrooms, and a bit of tour of the game world. You can also find a brief brushstroke of
music within primary education. And finally, you can consult a didactic proposal based on
rythm work following, in sobe of the activities, the Dalcroze methodology. Finally, we must
say that this work provides a vision of the game as a resource to use in the classroom and some
ideas to work the rythm in a more dynamic way. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge significatiu |
ca |
dc.subject.other |
Metodologia Dalcroze |
ca |
dc.subject.other |
Ritme |
ca |
dc.subject.other |
Innovació |
ca |
dc.subject.other |
Game |
ca |
dc.subject.other |
Meaningful learning |
ca |
dc.subject.other |
Dalcroze methodology |
ca |
dc.subject.other |
Rythm |
ca |
dc.subject.other |
Innovation |
ca |
dc.title |
El joc com a recurs a l’Educació musical: una proposta didàctica per a l’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|