[cat] L'ortografia és un dels apartats de la llengua catalana que més costa d'aprendre i on menys
activitats variades hi ha. El present treball pretén aportar diverses feines que es poden dur a
terme dins l'aula, amb infants de quart curs d'Educació Primària, per treballar les normes
ortogràfiques corresponents. A més a més, aquests exercicis pretenen ser engrescadors i
motivadors pels infants així com potenciar el treball cooperatiu i entre iguals.
S'hi exposen dues maneres de treballar cada una de les dotze normes que s'han de veure
durant el primer curs del segon cicle de primària
[eng] Orthography is one of the sections of the Catalan language that is most difficult to learn
and where there are fewer varied activities. This paper aims to provide several works that can
be carried out in the classroom, with children in the fourth year of primary education, to work
the corresponding spelling rules. In addition, these exercises aim to be encouraging and
motivating for the children as well as to promote cooperative and peer-to-peer work.
Two ways of working each one of the twelve rules that have to be seen during the first
course of the second cycle of primary are exposed.