Optimització dels recursos per a l’aprenentatge de la llengua anglesa en temps de confinament

Show simple item record

dc.contributor Moyà Antón, Eduard Albert
dc.contributor.author Vidal Pérez, Raúl
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-03-04T10:53:37Z
dc.date.available 2021-03-04T10:53:37Z
dc.date.issued 2021-03-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/155254
dc.description.abstract [cat] Aquest treball de fi de grau es tracta d'una mena de proposta i recopilació de diferents metodologies i recursos per a l'aprenentatge de la llengua anglesa tots enfocats a dur a terme aquest aprenentatge en una situació excepcional, de manera més autònoma i de manera telemàtica. Actualment ens trobem en una situació en què és important mantenir una distància de seguretat o fins i tot no poder sortir de la llar i, per aquest motiu, centres escolars i acadèmies d'idiomes es veuen obligats a fer classes de manera virtual per videoconferència o a través de xarxes socials escolars tipus Moodle. I ja no només en aquesta situació, sinó en casos d'alumnes amb hospitalitzacions de llarga durada o d'educació a casa, és necessari dur a terme una educació de qualitat, que engresqui als alumnes i fomenti un gaudiment de l'aprenentatge, ja que en aquestes situacions, el fet d'estar a la llar o a un hospital, com ja he dit abans, i no estar a un centre escolar o a una acadèmia on ja es té la predisposició d'anar a fer feina i aprendre, dificulta el procés. ca
dc.description.abstract [eng] This end-of-degree project is a kind of a proposal and collection of methodologies and resources for the English Language all focused to carry out this learning in an exceptional situation, in a more independent way, and via internet. Nowadays we are in a situation that is important to keep a social distancing or even stay locked in your own home. For that reason, schools and language academies are forced to give virtual lessons via videoconference or Moodle-like social networks. And this doesn’t happen only in that situation, when students are in long term hospitalization or when they are getting home-schooling it is necessary to keep a certain level of quality of education which must encourage students and lets them to enjoy the process. This process is made difficult because of the fact of being at home or at a hospital and not being at a school where students are ready to learn and work. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Llengua anglesa ca
dc.subject.other Segona llengua ca
dc.subject.other Confinament ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Recursos multimèdia ca
dc.subject.other English ca
dc.subject.other Second Language ca
dc.subject.other Confination ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.subject.other Multimedia resources ca
dc.title Optimització dels recursos per a l’aprenentatge de la llengua anglesa en temps de confinament ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics