dc.contributor |
Moyà Antón, Eduard Albert
|
|
dc.contributor.author |
Vidal Pérez, Raúl
|
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-04T10:53:37Z |
|
dc.date.available |
2021-03-04T10:53:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/155254 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball de fi de grau es tracta d'una mena de proposta i recopilació de diferents metodologies i recursos per a l'aprenentatge de la llengua anglesa tots enfocats a dur a terme aquest aprenentatge en una situació excepcional, de manera més autònoma i de manera telemàtica.
Actualment ens trobem en una situació en què és important mantenir una distància de seguretat o fins i tot no poder sortir de la llar i, per aquest motiu, centres escolars i acadèmies d'idiomes es veuen obligats a fer classes de manera virtual per videoconferència o a través de xarxes socials escolars tipus Moodle. I ja no només en aquesta situació, sinó en casos d'alumnes amb hospitalitzacions de llarga durada o d'educació a casa, és necessari dur a terme una educació de qualitat, que engresqui als alumnes i fomenti un gaudiment de l'aprenentatge, ja que en aquestes situacions, el fet d'estar a la llar o a un hospital, com ja he dit abans, i no estar a un centre escolar o a una acadèmia on ja es té la predisposició d'anar a fer feina i aprendre, dificulta el procés. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This end-of-degree project is a kind of a proposal and collection of methodologies and resources for the English Language all focused to carry out this learning in an exceptional situation, in a more independent way, and via internet.
Nowadays we are in a situation that is important to keep a social distancing or even stay locked in your own home. For that reason, schools and language academies are forced to give virtual lessons via videoconference or Moodle-like social networks. And this doesn’t happen only in that situation, when students are in long term hospitalization or when they are getting home-schooling it is necessary to keep a certain level of quality of education which must encourage students and lets them to enjoy the process. This process is made difficult because of the fact of being at home or at a hospital and not being at a school where students are ready to learn and work. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Llengua anglesa |
ca |
dc.subject.other |
Segona llengua |
ca |
dc.subject.other |
Confinament |
ca |
dc.subject.other |
Gamificació |
ca |
dc.subject.other |
Recursos multimèdia |
ca |
dc.subject.other |
English |
ca |
dc.subject.other |
Second Language |
ca |
dc.subject.other |
Confination |
ca |
dc.subject.other |
Gamification |
ca |
dc.subject.other |
Multimedia resources |
ca |
dc.title |
Optimització dels recursos per a l’aprenentatge de la llengua anglesa en temps de confinament |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|