Aprenentatge vivencial i participatiu a l’aula: l’art del Renaixement

Show simple item record

dc.contributor Roig Bauzà, Gabriel
dc.contributor.author Soler Manera, Maria de Lluc
dc.date 2020
dc.date.accessioned 2021-12-09T12:16:36Z
dc.date.available 2021-12-09T12:16:36Z
dc.date.issued 2020-06-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/156381
dc.description.abstract [cat] El present treball consta d’una proposta didàctica per al nivell de 2n d’ESO a fi de treballar l’art del Renaixement a través d’un aprenentatge vivencial, inclusiu i competencial. El principal objectiu que es persegueix és oferir una proposta que condueixi l’alumnat cap a una valoració i un gaudi de l’art renaixentista a través de diverses experiències en primera persona. Es pretén, doncs, donar lloc a un aprenentatge significatiu per a tots i totes, que l’alumnat esdevingui el principal protagonista, que en tot moment sigui un subjecte actiu i que se senti inclòs durant tot el procés d’ensenyament-aprenentatge. En aquest procés s’inclouran diferents tècniques de treball cooperatiu, dramatitzacions i algunes destreses de pensament associades a la metodologia Thinking Based Learning. En definitiva, tota una sèrie de metodologies, estratègies i tècniques que aspiren a què tot l’alumnat pugui adquirir un aprenentatge significatiu i real.
dc.description.abstract [eng] The current work consists of a didactic proposal for the 2nd grade of highschool in order to work on the art of the Renaissance through an experiential, inclusive and competency-based learning. The main objective is to offer a proposal that leads students to appreciate and enjoy Renaissance art through several first-hand experiences. Therefore, the aim is to provide students with a meaningful learning experience for all, so that they become the main protagonists, that they are always an active subject and that they feel included throughout the whole learning process. In this process, different techniques of cooperative work, dramatizations and some thought processes associated to the Thinking Based Learning methodology are included. In short, a series of methodologies, strategies and techniques that aim to enable all students to acquire significant and real learning.
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject 7 - Belles arts ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other Renaixement ca
dc.subject.other art ca
dc.subject.other aprenentatge vivencial ca
dc.subject.other inclusió ca
dc.subject.other participació ca
dc.title Aprenentatge vivencial i participatiu a l’aula: l’art del Renaixement ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2021-06-30T11:01:02Z
dc.subject.keywords Renaissance
dc.subject.keywords art
dc.subject.keywords experiential learning
dc.subject.keywords inclusion
dc.subject.keywords participation


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics