dc.contributor |
Roig Bauzà, Gabriel |
|
dc.contributor.author |
Soler Manera, Maria de Lluc |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-09T12:16:36Z |
|
dc.date.available |
2021-12-09T12:16:36Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156381 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball consta d’una proposta didàctica per al nivell de 2n d’ESO
a fi de treballar l’art del Renaixement a través d’un aprenentatge vivencial,
inclusiu i competencial. El principal objectiu que es persegueix és oferir una
proposta que condueixi l’alumnat cap a una valoració i un gaudi de l’art
renaixentista a través de diverses experiències en primera persona. Es pretén,
doncs, donar lloc a un aprenentatge significatiu per a tots i totes, que l’alumnat
esdevingui el principal protagonista, que en tot moment sigui un subjecte actiu i
que se senti inclòs durant tot el procés d’ensenyament-aprenentatge.
En aquest procés s’inclouran diferents tècniques de treball cooperatiu,
dramatitzacions i algunes destreses de pensament associades a la metodologia
Thinking Based Learning. En definitiva, tota una sèrie de metodologies,
estratègies i tècniques que aspiren a què tot l’alumnat pugui adquirir un
aprenentatge significatiu i real. |
|
dc.description.abstract |
[eng] The current work consists of a didactic proposal for the 2nd grade of highschool in order to work on the art of the Renaissance through an experiential,
inclusive and competency-based learning. The main objective is to offer a
proposal that leads students to appreciate and enjoy Renaissance art through
several first-hand experiences. Therefore, the aim is to provide students with a
meaningful learning experience for all, so that they become the main
protagonists, that they are always an active subject and that they feel included
throughout the whole learning process.
In this process, different techniques of cooperative work, dramatizations and
some thought processes associated to the Thinking Based Learning
methodology are included. In short, a series of methodologies, strategies and
techniques that aim to enable all students to acquire significant and real learning. |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
7 - Belles arts |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
Renaixement |
ca |
dc.subject.other |
art |
ca |
dc.subject.other |
aprenentatge vivencial |
ca |
dc.subject.other |
inclusió |
ca |
dc.subject.other |
participació |
ca |
dc.title |
Aprenentatge vivencial i participatiu a l’aula: l’art del Renaixement |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:02Z |
|
dc.subject.keywords |
Renaissance |
|
dc.subject.keywords |
art |
|
dc.subject.keywords |
experiential learning |
|
dc.subject.keywords |
inclusion |
|
dc.subject.keywords |
participation |
|