dc.contributor |
Comes Navarro, Maria |
|
dc.contributor.author |
Veinberg Vidal, Elías |
|
dc.date |
2020 |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-09T13:10:58Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/156385 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball es recullen algunes de les investigacions sobre les causes i
possibles solucions a l’analfabetisme científic que impera en la societat i la
manca d’interès cap a les ciències a l’educació secundària obligatòria i al
batxillerat. La ciència-ficció utilitzada com a recurs didàctic en les aules sembla
ser prometedora per implicar emocionalment l’alumnat, fomentar la seva
creativitat i imaginació, reflexionar sobre les concepcions alternatives i
desenvolupar la competència científica entre d’altres. En aquest treball es
presenta una unitat didàctica completa sobre el tema de dinàmica i forces de
l’assignatura de Física i Química de 4t curs utilitzant la ciència-ficció per tal
d’aprofitar i il·lustrar tots els beneficis que aporta a l’ensenyament i aprenentatge
de les ciències. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] En aquest treball es recullen algunes de les investigacions sobre les causes i
possibles solucions a l’analfabetisme científic que impera en la societat i la
manca d’interès cap a les ciències a l’educació secundària obligatòria i al
batxillerat. La ciència-ficció utilitzada com a recurs didàctic en les aules sembla
ser prometedora per implicar emocionalment l’alumnat, fomentar la seva
creativitat i imaginació, reflexionar sobre les concepcions alternatives i
desenvolupar la competència científica entre d’altres. En aquest treball es
presenta una unitat didàctica completa sobre el tema de dinàmica i forces de
l’assignatura de Física i Química de 4t curs utilitzant la ciència-ficció per tal
d’aprofitar i il·lustrar tots els beneficis que aporta a l’ensenyament i aprenentatge
de les ciències. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
82 - Literatura |
ca |
dc.subject.other |
Ciència-Ficció |
ca |
dc.subject.other |
Educació |
ca |
dc.subject.other |
Ciències |
ca |
dc.subject.other |
Competència Científica |
ca |
dc.subject.other |
Concepcions Alternatives |
ca |
dc.subject.other |
Analfabetisme Científic |
ca |
dc.subject.other |
Física |
ca |
dc.subject.other |
Unitat Didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Ensenyança |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
ESO |
ca |
dc.title |
Ciència que inspira i emociona: la ciència-ficció com a recurs didàctic per millorar l’ensenyança i l’aprenentatge de les ciències a l’educació secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2021-06-30T11:01:07Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|