Treballam les emocions amb la literatura infantil

Show simple item record

dc.contributor Mesquida Cantallops, Joan Antoni
dc.contributor.author Tur Tur, Natalia
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2022-11-25T11:11:43Z
dc.date.available 2022-11-25T11:11:43Z
dc.date.issued 2022-11-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/159946
dc.description.abstract [cat] La investigació portada a terme té com a finalitat adquirir nous coneixements i aprofundir sobre les emocions mitjançant la literatura infantil dintre d’una aula amb infants des de ben petits. Amb aquest treball, el que es pretén aconseguir és que els infants ampliïn el seu vocabulari emocional, sàpiguen reconèixer les diferents emocions i adquireixin eines per gestionar-les, proporcionant un desenvolupament cognitiu. Per a portar-ho a terme s’ha fet partint d’una recerca acurada de referents teòrics i a continuació s’han portat a terme set propostes, les quals estan enfocades a diferents emocions, algunes de manera general i altres de manera més concreta. Totes les propostes parteixen d’un conte que tracta sobre l’emoció a treballar i posteriorment, es porten a terme converses i activitats per aprofundir més en els aprenentatges a adquirir de cada emoció. En definitiva, el treball de les emocions amb els petits és molt important per créixer com a persones, per tant, és molt necessari que aquest formi part del dia a dia a l’aula, mitjançant activitats atractives pels infants. ca
dc.description.abstract [eng] The research carried out aims acquire new knowledge and deepen about the emotions through children’s literature in the class with children from a young age. This work aims to get children to expand their emotional vocabulary, know how to recognize different emotions and acquire tools to manage them, thus causing a cognitive development. To carry it out has been done from an exhaustive search of theoretical references and then seven proposals have been carried out which are focused on different emotions some in a general way and some in a more specific way. All proposals start from a story about the emotion to work, later are held conversations and activities to further deepen the learning to acquire of each emotion. Ultimately the work of emotions with the youngest is very important to grow as people, therefore it is very necessary that these from part of the day to day in the classroom through activities attractive to children. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other desenvolupament ca
dc.subject.other infants ca
dc.subject.other emocions propostes ca
dc.subject.other contes ca
dc.subject.other development ca
dc.subject.other children ca
dc.subject.other emotions ca
dc.subject.other proposals ca
dc.subject.other tales ca
dc.title Treballam les emocions amb la literatura infantil ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics