[cat]Les entrades relaxades són instants que permeten la comunicació amb les famílies
d’una manera més individualitzada, reforçant així aquesta relació entre els dos agents
implicats. El rol que desenvolupa el mestre o la mestra durant aquest moment de la jornada
influeix directament en l’infant, la família i en el propi docent, i això és el que es pretén
analitzar a través d’aquest treball.
En el present treball trobareu un estudi sobre com és el rol del docent en la
comunicació amb les famílies durant les entrades relaxades dutes a terme a l’escola Congrés
Indians (Barcelona), un centre d’educació viva i activa, i més en concret, a una aula de cinquè
curs d’Educació Infantil.
[eng]The calmly entries are communication moments between the family and the school in
a more individual way, letting this relation be reinforced by the two agents involved. The kid,
his/her family, and the teacher him/herself got influenced by the role developed by the teacher
in this moment; and that’s what is expected to be analysed in this paper.
In this paper, a study of the teacher’s role in the communication with the families
during the calmly entries, carried out at the school ‘Congrés Indians (Barcelona)’ - a school
where an active and living education prevail, and in particular, in a five year old classroom -
is going to be found