dc.contributor |
Fernández Bennassar, María del Carmen
|
|
dc.contributor.author |
Cantallops Cardell, Joana Maria
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-09T09:10:12Z |
|
dc.date.available |
2017-11-09T09:10:12Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2985 |
|
dc.description.abstract |
[cat]El tema central d'aquest treball és el valor i el plaer del joc en la primera infància, destacant la seva
importància en el desenvolupament. L'objectiu principal és analitzar com el joc afavoreix el
desenvolupament de les dimensions física, social, emocional i cognitiva. El present treball es
divideix en dues parts. En primer lloc, a la part teòrica es realitza una investigació bibliogràfica
sobre les teories que diferents autors han aportat en relació al joc i al desenvolupament infantil. A
partir d'aquí, es porta a terme la investigació a l'aula d'una escola per observar el joc dels infants i
considerar les aportacions d'aquest a les diferents dimensions del seu desenvolupament. Així doncs,
s'ha creat una taula que conté aspectes concrets a tenir en compte per realitzar les observacions
directes al joc dels infants. Finalment, es presenten les conclusions a partir dels resultats obtinguts
per demostrar que el joc actua com a motor de desenvolupament. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng]The central issue of this project is the value and pleasure of the game in early childhood,
highlighting its importance in the development. The main objective is to analyze how the game
favors the progressing of the physical, social, cognitive, and emotional dimensions. This work is
divided in two parts. First, a bibliographic research on the theories that different authors have
provided in relation to the game and to children’s development is carried out. From this point, the
practical part is fulfilled through a research of children of a school. The purpose of the study is to
observe their game and to consider the contributions to the different developmental dimensions.
Thus, a chart has been created with the specific and relevant aspects in order to direct the
observations to children. Finally, the results obtained from the test are presented in the conclusion in
order to demonstrate that the game works as a developmental engine. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
El joc com a eina de desenvolupament infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
joc |
ca |
dc.subject.keywords |
educació |
ca |
dc.subject.keywords |
desenvolupament |
ca |
dc.subject.keywords |
dimensions |
ca |