dc.contributor |
Valriu Llinàs, Caterina |
|
dc.contributor.author |
Bonnín Sina, Miquel Antoni
|
|
dc.date.accessioned |
2017-11-17T07:41:03Z |
|
dc.date.available |
2017-11-17T07:41:03Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/3434 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’objectiu principal d’aquest treball es donar a conèixer la cultura pròpia dels alumnes mitjançant les narracions folklòriques, concretament amb les llegendes. Com a conseqüència de treballar les llegendes els alumnes tindran un bagatge literari més ampli i al mateix temps augmentarà el seu domini de la Llengua Catalana.
Hem començat el treball fent un petit estudi dels diferents tipus de narracions folklòriques i les diferències que hi ha entre elles. Després hem observat el tractament de les llegendes en els llibres de text del tercer cicle de Primària, i hem acabat amb una proposta d’itinerari a partir d’una llegenda de Pollença per els alumnes d’Educació Primària |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The main objective of this project is to show the students’ culture with folk stories, particularly stories with legends. As a result of working with legends the students will have a wider literary baggage and simultaneously increase their knowledge of the Catalan language. We started the project with a small study of different types of folk stories and the differences between them. Secondly we analyzed how legends in the stories of the textbooks, in the third cycle of Primary, are treated. Finally we finished with a proposed itinerary from a Pollença legend for the students of Primary Education. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Pollença de Llegenda |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
llegenda |
ca |
dc.subject.keywords |
folklore |
ca |
dc.subject.keywords |
primària |
ca |
dc.subject.keywords |
itinerari |
ca |
dc.subject.keywords |
llengua catalana. |
ca |