La formació docent en filosofia 3/18

Show simple item record

dc.contributor Tur Ferrer, Gemma
dc.contributor.author Roig Galdón, Cira
dc.date.accessioned 2017-12-15T12:03:01Z
dc.date.available 2017-12-15T12:03:01Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4004
dc.description.abstract [cat] El present Treball de Fi de Grau és una recerca empírica que pretén esbrinar quins coneixements tenen els mestres, que col·laboren a l’etapa d’educació infantil del CEIP Sant Carles, sobre la filosofia 3/18. Entenent aquesta, segons De Puig (2012, 21), com una eina útil per als docents i capaç d’estimular a l’alumnat a reflexionar, ja sigui sobre si mateix o sobre el món en general. És per aquest motiu que les nostres preguntes d’investigació volen respondre qüestions com: on han rebut els mestres la formació en filosofia 3/18? O, els mestres especialistes i els d’infantil tenen els mateixos coneixements en aquest tema? Per recollir aquestes dades, consideràrem que el mètode que s’ajustava més a les nostres necessitats era l’enquesta i gràcies a ella obtinguérem una sèrie de conclusions que, encara que donen respostes a les nostres inquietuds, ens han despertat moltes altres curiositats. ca
dc.description.abstract [eng] This degree’s Final Project is an empiric research with the purpose of finding out what knowledge own those teachers, who collaborate on the childhood education stage at CEIP Sant Carles, about 3/18 philosophy. Understanding these concept, as that given by De Puig (2012, 21), of a tool that is useful for teachers and at the same time able to stimulate pupils to reflect, both on themselves and on the outside world. This is the reason why our research questions have the aim to answer queries such as: where have teachers acquired their academic training on 3/18 philosophy? Also, do specialist teachers and childhood education teachers have the same knowledge about this topic? In order to collect these data, we arrived to the conclusion that the most suitable method according to our needs was the survey and thanks to it we obtained a range of deductions that, even though they answer our queries, have also brought on many interests. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title La formació docent en filosofia 3/18 ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords filosofia 3/18 ca
dc.subject.keywords formació docent ca
dc.subject.keywords reflexió ca
dc.subject.keywords educació infantil ca
dc.subject.keywords treball empíric ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record