dc.contributor |
Sureda García, Inmaculada
|
|
dc.contributor.author |
Sevilla Vilanova, Maria Isabel
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-06T12:36:13Z |
|
dc.date.available |
2018-02-06T12:36:13Z |
|
dc.date.issued |
2018-02-06 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/4799 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En aquest treball, de caire teòric, es fa una explicació dels conceptes fonamentals
necessaris per a la construcció d’un marc teòric sobre l’educació emocional, aquí
s’exposen definicions, referents teòrics, principis i objectius, i per acabar els contextos
d’aplicació de l’educació emocional.
Com a segona part del treball s’han plantejat una sèrie d’activitats a través de les
quals es poden treballar les emocions des de diversos punts de vista, així com els
objectius plantejats per aquestes i una avaluació per avaluar aquestes activitats. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In this work, of theoretical brink, does an explanation of the necessary fundamental
concepts for the building of a theoretical frame on the emotional education, here expose
definitions, theoretical referents, principles and objective, and to finish the contexts of
application of the emotional education.
As a second part of the work have posed a series of activities through which can work
the emotions since several points of view, as well as the aims posed by these and an
evaluation to evaluate these activities. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 Educación. Enseñanza |
|
dc.title |
Aprenem a treballar les emocions a quart d'infantil |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Emocions |
ca |
dc.subject.keywords |
Consciència emocional |
|
dc.subject.keywords |
Desenvolupament emocional |
|
dc.subject.keywords |
Educació emocional |
|